Neočekivan učinak
Dnevna čaša mlijeka možda ima veći utjecaj na zdravlje nego što mislite
Mlijeko je jedna od onih namirnica oko koje se rasprave ne smiruju. Dok ga jedni smatraju gotovo savršenom hranom, drugi ga izbjegavaju zbog probavnih tegoba ili uvjerenja da nije posebno korisno za organizam. Ipak, novo američko istraživanje ponovno […]
Jasne opasnosti
Evo što se događa s vašim srcem kada jedete previše crvenog mesa
Od pljeskavica do odrezaka, crveno meso je osnova prehrane mnogih ljudi. Ono može biti dio uravnotežene prehrane ako se konzumira umjereno, no pretjerani unos može značajno utjecati na zdravlje srca i ostatka tijela. Stručnjaci za Real Simple objašnjavaju […]
Jasni nalazi
Nova studija kaže da kava može pomoći u držanju stresa i tjeskobe podalje — ali postoji optimalna mjera
Kava može pomoći u uljepšavanju jutra i razbuđivanju (a ima i ukusan okus!), ali može li zapravo poboljšati mentalno zdravlje? Nova studija ukazuje na poveznicu, osobito ako se postigne optimalna mjera od dvije do tri šalice dnevno. Foto: […]
Ne postoji univerzalno pravilo
Spavate dovoljno, a i dalje ste umorni? Evo što zapravo utječe na kvalitetu sna
Spavanje je jedna od najvažnijih stvari za zdravlje, ali i jedna od onih oko kojih postoji najviše mitova. Trebamo li spavati osam sati? Je li loše drijemati tijekom dana? Može li se san “nadoknaditi” vikendom? I zašto se […]