Kompanija United Group predstavila je Izvješće o održivosti za 2024. s jasnim rezultatima u ESG području

NL Promo

Amsterdam, 22. kolovoza 2025. – United Group, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je Izvješće o održivosti za 2024. godinu, u kojem ističe svoju trajnu posvećenost održivom razvoju te ostvareni napredak u području zaštite okoliša, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG).


Od smanjenja emisija i većeg korištenja obnovljivih izvora energije do promicanja rodne ravnopravnosti i odgovorne nabave, Grupa je nastavila integrirati održivost u sve dijelove svog poslovanja, kulture i vrijednosnog lanca. Tijekom 2024. godine postignuti su značajni rezultati: 


  • 61 % ukupne potrošnje električne energije dolazilo je iz obnovljivih izvora
  • emisije opsega 1 i 2 smanjene su za 52 % u odnosu na referentnu 2020. godinu
  • indeks učinkovitosti mreže poboljšan je za 13 %
  • kod krajnjih korisnika instalirano je 25 % obnovljene korisničke opreme (CPE)
  • kroz program povrata korisničke opreme prikupljeno je više od 2.300 kilograma elektroničkog otpada i preko 1.500 pametnih telefona.

Kompanija United Group dobila je CDP-ovu ocjenu A- za aktivnosti u području klimatskih promjena te je uvrštena na CDP-ovu listu lidera u angažmanu dobavljača (Supplier Engagement A-List), čime je potvrđena njezina vodeća uloga u smanjenju emisija i uključenost u lancu vrijednosti.


Grupa i dalje ulaže u njegovanje radnog okruženja koje promiče jednakost, uključivost i visoke etičke standarde:


  • razlika u medijalnim plaćama između spolova smanjena je za 4 % u odnosu na prethodnu godinu
  • više od 8.000 zaposlenika sudjelovalo je u anketi o raznolikosti, jednakosti i uključivosti (DEI).

U svom lancu nabave, kompanija United Group izvršila je procjenu više od 3.200 dobavljača po pitanjima etičke usklađenosti, a 366 dobavljača prve razine dodatno je ocijenjeno prema ESG rizicima. Posebno je važno da je 70 % ukupne potrošnje prema dobavljačima otišlo potpisnicima Kodeksa ponašanja dobavljača, a 28 % tvrtkama koje su se obvezale na klimatske ciljeve utemeljene na znanstvenim pokazateljima.


„Napredak koji smo postigli u 2024. godini ne odražava samo ispunjenje ciljeva, već i naše temeljne vrijednosti”, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za usklađenost, rizik i održivost. „Bilo da se radi o smanjenju emisija, promicanju ravnopravnosti ili jačanju etičkih standarda, naš je cilj stvarati konkretne i dugoročne promjene. Održivost za nas nije prolazni trend, već trajna obveza koja je duboko ugrađena u način na koji poslujemo i upravljamo.“


Cjelovito Izvješće o održivosti za 2024. godinu dostupno je na službenoj internetskoj stranici United Group.


Kontakt za medije
Alexandra Delvenakiotis
Potpredsjednica korporativnih poslova United Group
[email protected]


 


O kompaniji United Group 


United Group vodeća je telekomunikacijska i medijska grupa u jugoistočnoj Europi koja posluje u osam zemalja, zapošljava oko 14.000 zaposlenika te ostvaruje godišnji prihod od preko 2,8 milijarde eura. U sektoru telekomunikacija, više od 4,25 milijuna kućanstava i više od 7,65 milijuna mobilnih pretplatnika uživa u benefitima najveće mreže optičkih priključaka u jugoistočnoj Europi te snažnih ulaganja kompanije u 5G mrežu i vrhunsku fiksnu, odnosno mobilnu povezanost. Pod brendom United Fiber, grupa konsolidira svoj portfelj fiksne infrastrukture kako bi ubrzala i ojačala svoje investicije u zemljama EU-a, stvarajući pritom snažne sinergije i povećavajući svoje investicijske kapacitete. UGI Wholesale upravlja svim veleprodajnim aktivnostima infrastrukture Grupe, uključujući glasovne, podatkovne, mobilne i roaming usluge. United Cloud, tehnološka kompanija i inovacijski centar u vlasništvu grupe, pokretač je regionalnog napretka u zabavi i telekomunikacijama s vlastitim proizvodima poput EON-a, video platforme najnovije generacije. 


 


United Media, medijska grana Grupe, producira i distribuira atraktivan TV sadržaj, uključujući sportske, informativne i zabavne kanale, dosežući publiku od 40 milijuna ljudi putem svojih vodećih besplatnih televizijskih kanala i atraktivnog portfelja PAY-TV kanala. S kapacitetom


proizvodnje više od 40.000 sati originalnog lokalnog sadržaja godišnje, United Media upravlja sa 60 TV kanala, 40 renomiranih informativnih web portala te 10 tiskanih izdanja i radijskih postaja.