Štorija od mašte

Riječka kozmetička priča Lare i Tee: proizvodi za njegu zbog kojih nije potrebna rutina u 10 koraka

Sanda Milinković, Lucija Sučić

Foto: Ana Križanec

Foto: Ana Križanec

Svoju nišu na tržištu ljepote pronašle su onome što su uvidjele kao manjak aktualne ponude, a to je proizvod u kojima se nalaze svi potrebni sastojci na jednom mjestu

Naš grad još jednom je pokazao da krije brojne talente, kreativce i inovatore, kao i hrabre osobe koje se ne boje slijediti svoje snove, stvarati odvažne poslovne iskorake i činiti promjenu vlastitim inovacijama i idejama.


Imale smo priliku razgovarati s dvije poduzetnice iz Rijeke, Larom Saftić Martinović i Teom Puccetti, koje su nedavno osmislile i lansirale marù, hrvatski brend funkcionalne kozmetike čiji su temelj jednostavne i učinkovite formulacije.


Saftić Martinović, docenticu na Medicinskom fakultetu u Rijeci s velikim iskustvom u istraživanju biološki aktivnih komponenti iz prirode i Teu Puccetti, koja iza sebe ima bogato iskustvo rada u različitim poslovnim sferama, spojila je ljubav prema njezi kože i strast prema kvalitetnim proizvodima.


Svoju nišu na tržištu ljepote pronašle su u onome što su uvidjele kao manjak aktualne ponude, a to je proizvod u kojem se nalaze svi potrebni sastojci na jednom mjestu.


“Svi mi, pogotovo žene, sklone smo estetici i njezi, a kod Larinog pristupa mi se posebno svidjelo to što ovakvi proizvodi štede vrijeme. Krema, serum – i imaš sve”, ističe Puccetti.



Dva inovativna proizvoda


U njihovoj ponudi trenutno se nalaze dva proizvoda za njegu kože, Hydra Serum 24/7 i Regenerist Cream.


Serum se sastoji od pažljivo odabranih aktivnih sastojaka poput vitamina C, uree, niacinamida, hijaluronske kiseline i ekstrakta zelenog čaja. Formuliran je za sve tipove kože, uključujući osjetljivu.



Riječka priča u svakom detalju


Marù proizvodi nisu masovno proizvedeni, već je riječ o pažljivo osmišljenim formulacijama koje se međusobno nadopunjuju. Cilj je bio pojednostaviti rutinu njege kože, bez nužnog prethodnog znanja o tome što, kada i kako treba koristiti u koracima njege kože.


“Naš hidraserum sadrži vitamin C i niacinamid, koji se rijetko kombiniraju zbog različitih pH vrijednosti. Razvoj je trajao dulje jer smo htjeli stabilizirati obje komponente,” pojašnjava Saftić Martinović.


Krema i serum su bez dodatnih mirisa i boja, a sastojci su pažljivo odabrani radi sigurnosti i dugoročne učinkovitosti.


Marù nije samo još jedan brend, već riječki projekt u svakom smislu. Dizajn ambalaže povjeren je poznatoj riječkoj umjetnici Mirni Sišul, a razvoj proizvoda podržali su zaklada Fipro i Riječka razvojna agencija Porin.


Cijela proizvodnja odvija se lokalno, uz odabir održive ambalaže.



Dugotrajan razvoj


U razgovoru doznajemo da stasanje marù kozmetike nije bilo brzo niti jednostavno pa Saftić Martinović pojašnjava da je razvoj proizvoda trajao godinama, od inicijalne ideje, laboratorijskih analiza, akreditacija i ispitivanja do finalnog dizajna. Sve su financirale same, a proces je uključivao rigorozna testiranja da bi svaki sastojak bio siguran i djelotvoran.


Marù kozmetika njeguje filozofiju sigurne kozmetike s dobro analiziranim i znanstveno potkrijepljenim sastojcima. “Nama je bilo važno znati što se nalazi u svakom proizvodu, od prve do zadnje molekule,” objašnjava Saftić Martinović.


“Nadahnuti smo prirodom, ali svaki sastojak mora biti stabilan i siguran za dugotrajnu upotrebu. Želimo da je naša kozmetika transparentna, jednostavna, efektna i funkcionalna, bez nepotrebnih dodataka”, ističe Puccetti.


Plasiranje na tržište je trenutni korak pred dvjema poduzetnicama, a u planu za proširenje asortimana trenutno je, kako doznajemo, uljni serum.


Priča lokalnog brenda marù još je jedan primjer autentične riječke priče i dokaz da uz dobru ideju, predanost i znanje, doista nema prepreka za ostvarenje vlastitih ideja.


Razvijajte ideje i pratite svoj instinkt

Puccetti je uputila poruku mladima, kao i svima onima koji se nadaju postati poduzetnici, da ne odustaju od svojih ideja nego da se okruže ljudima različitih znanja i vještina.


“Ne mora čovjek sve sam odraditi. Educirajte se, razvijajte ideje i pratite svoj instinkt, izađite iz okvira u razmišljanju i ako zaista osjećate da je to ispravno, pratite taj san.


Tržište je nemilosrdno, ali nije nemoguće uspjeti”, zaključuje Puccetti.