
Foto TZ Opatija
Brošura donosi kvalitetan i jednostavan pregled svih nositelja oznake kvalitete »Feel & Taste«
povezane vijesti
Turistička zajednica grada Opatije izdala je novu brošuru »Feel & Taste« koja predstavlja značajan iskorak u prezentaciji ponude lokalnih OPG-ova, proizvođača autohtonih proizvoda, restorana, galerija i umjetnika, trgovina, udruga i ustanova s područja Opatije i rivijere.
Izdana na hrvatskom i engleskom jeziku, brošura donosi kvalitetan i jednostavan pregled svih nositelja oznake kvalitete »Feel & Taste«, s naglaskom na istraživanje lokalne baštine, tradicije i gastronomije.
Uz kratak opis ponude i kontakt informacije, brošura sadrži i kartu zaleđa i priobalja Opatijske rivijere s prikazom lokacija svih nositelja oznake kvalitete »Feel & Taste«. Nova brošura dostupna je u Turističko informativnom centru u Opatiji.
Projekt »Feel & Taste«, osmišljen s ciljem valorizacije autohtone i lokalne ponude opatijskog zaleđa i priobalja, tijekom godina nadrastao je početne okvire i stvorio vrhunski turistički proizvod koji okuplja lokalne ponuđače domaćih proizvoda poput vina, maslinova ulja, meda, sireva, mesnih proizvoda, tradicionalnih suvenira, rukotvorina i dr., ali i cijenjene umjetnike i galerije, kao i restorane koji se ubrajaju u sam vrh lokalne gastronomije.
Širokom lepezom izvrsnih i inovativnih proizvoda lokalnih proizvođača s mogućnošću degustacije stvoren je drugačiji pristup i nova dimenzija turizma doživljaja. (B. P.)