Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
21. studenoga 2019.
Znanstvenici ga promatraju

Novootkriveni asteroid mogao bi doći blizu Zemlje za nekoliko desetljeća

Foto Pixabay
Autor:
Objavljeno: 13. listopad 2019. u 8:47 2019-10-13T08:47:14+02:00

Napretkom tehnologije znanstvenicima postaje lakše otkriti potencijalno prijeteće objekte u svemiru. Iako su to odlične vijesti, još uvijek ne možemo znati koliku prijetnju zapravo može predstavljati neki primjećeni objekt, prenosi MSN.

Upravo je to slučaj s novootkrivenim asteroidom 201 SU3 kojega znanstvenici trenutno ne smatraju opasnim, ali može postati ozbiljan problem za nekoliko desetljeća. Novi asteroid je nedavno dodan na popis rizika Europske svemirske agencije, a trebao bi doći jako blizu našega planeta za oko 65 godina.

Na temelju promatranja putanje asteroida, rizik od sudara je još uvijek relativno nizak – manji od 1%, ali te šanse se mogu i povećavati ovisno o novim istraživanjima. Navodno bi asteroid trebao proći unutar deset tisuća kilometara od Zemlje što je još uvijek bezopasna daljina, ali i dovoljno bliska da znanstvenici imaju na oku ovaj asteroid.

Znanstvenici će u narednim godinama biti u stanju povećati sigurnost svojih predviđanja i nadamo se isključiti mogućnost da bi SU3 mogao predstavljati prijetnju našem planetu.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

Promo