Vrhunske opremljenosti i funkcionalnosti C4 Picasso u Grand opciji ne da nakon dugotrajne vožnje umara vozača i putnike, oni nakon svega izlaze iz vozila kao da su se vratili s – welness tretmana
Cijena koja nam se nakon cjelokupne konfiguracije Grand verzije Citroena C4 Picasso ukazala nije bila niska. Iznos je dosegao nešto više od 239 tisuća kuna, no nakon iskustva koji smo s tim velikim i prostranim monovolumenom imali, nije nam se činila ni najmanje pretjeranom.
Automobil je primjerice dolazio u najvišem »shine« paketu opreme, a uz sjajni 150 KS snažni dizelski agregat posjedovao je i jako dobri automatski mjenjač. Estetski, vanjština djeluje jako luksuzno čemu vrlo zanimljivi pečat daju u sivo »obučeni« stražnji nosači krova, baš kao što to čine i efektni lakometalni naplaci. Ostavimo li po strani fascinaciju zavodljivom vanjštinom s luksuznim pečatom, unutrašnjost je ono što ovom automobilu daje dodatnu privlačnost.
Ponajprije riječ je o jednoj od najprostranijih kabina u klasi. Prostora u izobilju ima na svim pozicijama, a za razliku od konkurenata, na stražnjoj su klupi tri jasno razdvojena sjedala većih dimenzija. Ono što daje dodatnu prednost, pa i u smislu pretvaranja ovog automobila u komercijalno, taxi primjerice, vozilo je činjenica da se u podnici prtljažnika nalaze još dva sjedala, istina nešto skromnijih dimenzija.
A unutrašnjost je i u dizajnerskom smislu vrlo lijepa i digitalno osmišljena. Ne treba ni izdvajati kako je oprema maksimalna, kako posjeduje baš sve što bi se danas u automobilu uopće i moglo tražiti. Sigurnost je također maksimalna: 6 zračnih jastuka kao i ABS, REF, AFU te ESP to itekako potvrđuju.
Automatski klima uređaj, sjedalo suvozača relax s produžetkom za podizanje nogu, elektrokromni unutarnji retrovizor, automatski brisači i paljenje svjetala, pomoć pri parkiranju sprijeda, automatsko otvaranje poklopca prtljažnika, ili pak dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo kao i LED dnevna svjetla to samo potvrđuju. Oduševljava i audio sustav, panoramski 12-inčni HD ekran s mogućnošću personalizacije ili pak navigacijski 3D sustav. I za kraj ovog dijela – prednja sjedala imaju funkciju lumbalne masaže.
plus
Oprema, stil, potrošnja
minus
komfor trećeg reda sjedala
Motor koji ga je pokretao bio je BlueHDi snage 150 KS sa S&S funkcijom upotpunjen 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. A to je jamčilo i jako uzbudljivu vožnju. Privlačnosti osim snage doprinosi i jako niska potrošnja. Začudno niska s obzirom na gabarite vozila, baš kao i na činjenicu da je neopterećeno teži od 1,5 tona. Konkretno, naš se prosjek zaustavio na 5,6 litara što je kao dobro. Svakako veseli da je zahvaljujući »S&S« sustavu potrošnja i u gradu vrlo prihvatljiva, nešto više od šest litara.
Sve u svemu sjajna dinamika uz vrhunsku udobnost. Što znači da se nakon vožnje, pa tako i višesatne, po izlasku iz ovog Citroenovog reprezentativnog primjerka ne osjećate umorni nego – odmorni. Kao da ste se vratiti s wellness tretmana, a ne s dugog puta.