Treće porinuće 2016.

U 3. maju porinut tanker za prijevoz nafte “Santiago l” kojemu je kumovala Grabar Kitarović

Hina

Snimio Ivica TOMIĆ

Snimio Ivica TOMIĆ

U Brodogradilištu 3. maj u petak je u more porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija nosivosti oko 51.000 tona, koji se u tom brodogradilištu gradi za španjolsku tvrku Marflet Marine, a brodu je kumovala i dala ime »Santiago l» predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović



RIJEKA U Brodogradilištu 3. maj u petak je u more porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija nosivosti oko 51.000 tona, koji se u tom brodogradilištu gradi za španjolsku tvrku Marflet Marine, a brodu je kumovala i dala ime »Santiago l» predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović.


Snimio Ivica TOMIĆ


Snimio Ivica TOMIĆ



Riječ je o trećem od četiri porinuća planirana za ovu godinu u 3. maju, odnosno drugom od dva tankera istih karakteristika za španjolskog naručitelja, duljine 183 i širine 32 metra.




Kobilica za tanker Santiago l položena je potkraj prosinca 2015., gradi se pod nadzorom klasifikacijske kuće L’loyd Register, a plovit će pod zastavom Cipra.



Predsjednica Grabar Kitarović čestitala je svim graditeljima broda naglasivši da su ponovno potvrdili tradiciju i kompetenciju riječkog brodogradilišta, kao tvrtke koja može izgraditi najsloženije brodove, ali i visoko mjesto hrvatske brodogradnje u svijetu. Upravama Uljanika i Brodogradilišta 3. maja čestitala je na uspješnom vođenju tvrtki i poželjela daljnji napredak.


Naručiteljima je zahvalila na povjerenju Uljaniku i 3. maju te na prijateljstvu i vjeri u Hrvatsku, jer su, istaknula je, stajali uz Hrvatsku i njene brodograditelje tijekom Domovinskog rata, kada su bili među malobrojnim naručiteljima brodova u hrvatskim brodogradilištima i tako pridonijeli očuvanju radnih mjesta i opstanku hrvatske brodogradnje.


Direktor Brodogradilišta 3. Maj Domagoj Klarić rekao je da novi brod potvrđuje da se u riječkom brodogradilištu mogu konstruirati i izgraditi vrlo složeni i zahtjevni projekti. Zahvalio je predstavnicima naručitelja što su to prepoznali i odlučili graditi brod u 3. maju i nakon njegova restrukturiranja i ulaska u sastav Uljanik Grupe.


Vlasnik tvrtke Marflet Marine Carlos Cremades rekao je da je izgradnjom tankera Santiago l nastavljena duga i uspješna suradnja te istaknuo ponos što je njegova tvrtka gradila brodove u 3. maju i tijekom 90-tih, odnosno tijekom Domovinskog rata, kada su mnogi naručitelji napuštali hrvatska brodogradilišta.Njegova tvrtka, naglasio je, to nije učinila.