Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 19° 1
Sutra: 19° 19° 1
22. svibnja 2019.
Ostanite svježi

Za blagdane se obično udebljamo dva kilograma: Donosimo zlatna pravila za "preživljavanje" prosinačkih slavlja

Foto: iStock
Foto: iStock
Autor:
Objavljeno: 25. prosinac 2018. u 8:38 2018-12-25T08:38:28+01:00

Ne zaboravite uživati u druženjima i blagdanskim svečanostima imajući na umu kako je umjerenost u svemu, pa tako i u prehrani, ključ za zdrav i ispunjen život

Jeste li znali da se u vrijeme blagdana u prosjeku udebljamo za 1 do 2,5 kilograma, a unesemo 2 do 3 puta više kalorija od preporučenog energetskog unosa? Zbog toga vam donosimo trikove kojima ćete spriječiti blagdansko prejedanje i prekomjerno dobivanje na težini.

Blagdani su vrijeme u kojem uživamo u obiteljskim druženjima uz obilje hrane. Razni kolači, slastice i pečenja krasit će naše stolove u idućim danima, no kako uživati u blagdanskom raspoloženju bez nakupljanja viška kilograma? Postoje trikovi koji će vam pomoći u tome.

Za početak, vodite se zlatnim pravilom koje kaže: uvedite režim češćih, ali manjih obroka. Uživajte u blagdanskim delicijama, no pripazite na porcije i nemojte pretjerivati u količini slastica. Umjerenost i doziranje serviranja ključ je za uživanje u blagdanima bez neželjenih posljedica. Također, ograničite unos pržene i masne hrane, a u blagdanski ručak uvrstite zdravije alternative poput peciva od integralnog brašna ili pak kolača sa smanjenom količinom šećera.

Umjesto da ujutro posegnete za kolačima, pripremite zdravi doručak: smoothie ili kaša sa zobenim pahuljicama pružit će vam potrebnu energiju i zasititi vas do ručka. Ne zaboravite dovoljno se kretati tijekom blagdana: hladno zimsko jutro odlična je prilika za šetnju i trening s kojega ćete se vratiti osvježeni i puni energije.

brooke-lark-186926-unsplash

Također, pripazite da tijekom blagdana pijete dovoljno količine vode i smanjite konzumaciju gaziranih pića, a za večernji obrok birajte laganiju hranu kako biste osigurali pravilan rad metabolizma. Večernja druženja i filmske maratone uz neizostavne slatkiše iskoristite za ispijanje toplog zelenog čaja - važnog saveznika u borbi protiv viška kilograma.

I za kraj, ne zaboravite uživati u druženjima i blagdanskim svečanostima imajući na umu kako je umjerenost u svemu, pa tako i u prehrani - ključ za zdrav i ispunjen život.

Zeleni smoothie za podizanje imuniteta

Sastojci:
pola zamrznute banane
1 šalica špinata
pola žličice matcha praha
2 datulje bez koštica
1 i pol šalica bademovog mlijeka
Priprema: Izmiksajte sastojke i uživajte u zdravom i niskokaloričnom smoothieju.

Zeleni čaj s đumbirom

Prokuhajte vodu, a zatim ohladite na otprilike 60º C. Ubacite vrećicu kvalitetnog zelenog čaja, naribajte malo svježeg đumbira i ostavite da odstoji 3- 5 minuta kako bi se oslobodili spojevi koji potiču čišćenje organizma.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Aplikacija za bržu kupnju i nižu cijenu autobusnih karata
UZ ARRIVA CROATIA MOBILNU APLIKACIJU PUTNICI ŠTEDE VRIJEME I NOVAC

Aplikacija za bržu kupnju i nižu cijenu autobusnih karata