Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 13° 4
Sutra: 13° 13° 4
16. prosinca 2019.
HRVATSKA PREMIJERA

Što sprema Honda u SUV segmentu: Novi CR-V I redizajnirani HR-V odbacili dizel

Što sprema Honda u SUV segmentu: Novi CR-V I redizajnirani HR-V odbacili dizel
Što sprema Honda u SUV segmentu: Novi CR-V I redizajnirani HR-V odbacili dizel
Autor:
Objavljeno: 30. listopad 2018. u 12:59 2018-10-30T12:59:38+01:00

Honda će CR-V od sada proizvoditi isključivo u Japanu, u ponudi je samo benzinski agregat, dizel je u cijelosti izbačen, a uskoro se očekuje uvođenje hibridne verzije

Kako kažu statistički podaci, a potvrđuju i čelni ljudi Rutinga, ovlaštenog zastupnika i distributera Honda automobila za Hrvatsku, Honda CR-V najprodavaniji je SUV na svijetu. S obzirom na viđeno, nema baš ni jednog razloga da tako ne bude i nakon što je krenula prodaja njezine nove generacija.

Njezin se izgled nije bitno promijenio, baš kao ni dimenzije tako da je jasno kako se u Hondi zadnjih desetak godina odlučuju na evolutivni dizajn, ne na revolucionarne promjene koje su znale karakterizirati neka ne tako davna vremena. Honda CR-V ima robustan izgled, ali i čitav niz dizajnerskih intervencija praktično na svi pozicijama vanjštine. Značajnije je promjene doživio stražnji kraj koji sad povezuje svjetlosne sklopove.

Dimenzije su i dalje skoro jednake. Dužina je 4600 mm, velika širina od 1855 mm naglašava prostranost a i visina je naglašena – 1679 mm. Međuosovinski razmak 2662 mm, dok je volumen prtljažnika 561 litre. Ono što je također istaknuti, poradilo se i na sređivanju detalja koji dodatno pomažu prostornosti i funkcionalnosti – nevelikih 50 mm više mjesta za koljena na papiru, mnogo znači u naravi. Ono što je također novost, Honda se odlučila za uvođenje trećeg reda sjedala što može iti korisno u nizu situacija.

Kad je pogon u pitanju, tu je 1,5-litreni VTEC turbobenzinac koji je ujedno i jedina opcija, dolazak hibrida tek se očekuje – premijera je zakazana za kraj studenog. Taj motor razvija 173 KS uz manualni mjenjač, dok je s CVT-om značajno izdašniji – 192 KS uz 243 Nm okretnog momenta. Kako se može razabrati, dizelski agregati više nisu u ponudi što je danas karakteristika dobrog dijela japanskih proizvođača automobila.

Uz pogon na prednje kotače, tu je i integralni pogon koji karakterizira više opcija. Cijene su s obzirom na kvalitetu očekivane, kreću od 229.990 kuna za CR-V 1.5 VTEC Turbo 2WD Comfort, odnosno verziju s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem. Uz integralni pogon, ali i luksuzni »elegance« paket cijena je 279.990 kuna. Najskuplji CR-V je 301.990 kuna, a treba istaknuti da je proizvodnja tog SUV-a danas isključivo u Japanu.

Ruting Honda je predstavila i redizajnirani HR-V koji dolazi s 1.5 VTEC atmosferskim motorom, a cijene mu kreću od, za tu klasu ipak visokih 187.990 kuna.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.