Sretan kraj?

Može li VW Arteon zagorčati život velikanima premium klase

Edi Prodan

Izgledom ali i općim ozračjem Arteon je na mnogo konkretniji način od prethodnika ispunio dugogodišnje želje Vokswagena za stvaranjem jednog modela koji će veliku glavobolju zadavati upravo – njemačkim premiumima



Volkswagen ne odustaje. Iako se prethodnik Arteona nije snašao u vodama kojima dominiraju upravo njemački premium automobili, nakon prvih impresija čini se kako bi u ovoj epizodi završetak ipak mogao biti znatno bliži »happy endu«. Tome u prilog govori gotovo sve – od dizajna koji je naglašeno raskošan, posebno na prvom dijelu automobila, preko kvalitete materijala sve do ponude dodatne oprema.


Uz dakako činjenicu da je i osnovna po pojedinim razinama vrlo izdašna. Kad su motori u pitanju, u ovom su trenutku u ponudi 2,0-litreni dizelaši snage 150 i 240 KS te benzinac koji se proteže do jako visokih, možemo ih nazvati i »američkih« s obzirom da se u toj zemlji baš i ne preferira dizelaše, 280 KS.


S tehničke strane, Arteon svoj nastanak duguje konceptu Sport Coupé Concept GTE, dok mu je platforma multikorisna MQB. Kako smo već istaknuli benzinac je 2.0 TSI snage 280 KS povezan s integralnim, 4Motion pogonom te DSG mjenjačem. No kod nas velike limuzine prolaze isključivo s dizelašima: 2-litrenim TDI motorom snage 150 KS ili 240 KS također s integralnim pogonom te DSG automatikom.