Važan projekt

Visoko izaslanstvo Američke ratne mornarice zadovoljno kvalitetom radova na remontu broda USS Mount Whitney

Hina

Snimio Damir ŠKOMRLJ

Snimio Damir ŠKOMRLJ

Admiral Foggo pohvalio je trud i profesionalan pristup Brodogradilišta Viktor Lenac, koji se, rekao je, osjeća u svakom dijelu posla



Brodogradilište Viktor Lenac u utorak je posjetilo visoko izaslanstvo Američke ratne mornarice, na čelu sa zapovjednikom 6. flote, admiralom Jamesom Foggom, koji je iskazao zadovoljstvo kvalitetnom izvedbom radova na remontu zapovjednog broda 6. flote USS Mount Whitney, i u skladu s rokovima, priopćeno je iz brodogradilišta.


U pratnji zapovjednika 6. flote bili su vojni ataše Doug Faherty i časnik Scott Savery te visoko izaslanstvo Hrvatske ratne mornarice (HRM) na čelu sa zapovjednikom, komodorom Predragom Stipanovićem i pukovnikom Darkom Podrugom.


Admiral Foggo rekao je da je zadovoljan visoko kvalitetnom izvedbom radova, koji napreduju u postavljenim rokovima te je pohvalio trud i profesionalan pristup Brodogradilišta Viktor Lenac, koji se, rekao je, osjeća u svakom dijelu posla.




Zapovjednik broda USS Mount Whitney, kapetan Mark Colombo, je suradnju s projektnim timom Brodogradilišta ocijenio odličnom kao i tretman njegove posade, i u brodogradilištu i općenito u Rijeci.


Predsjednik Uprave Brodogradilišta Viktor Lenac, Robert Škifić, iskazao je zadovoljstvo što je zapovjedni brod 6. flote Američke ratne mornarice USS Mount Whitney ponovno na remontu u tome brodogradilištu.


Istaknuo je i važnost projekta, koji je motivirajući ne samo za Brodogradilište, već i za Rijeku i šire.


Nakon što je 2011. na zapovjednom brodu 6. flote uspješno obavljen složeni remont, Američka ratna mornarica potpisala je s Brodogradilištem Viktor Lenac novi ugovor, pa je 15. siječnja ove godine u kostrensko brodogradilište ponovno uplovio USS Mount Whitney, na opsežni remont i preinaku.


Na projektu koji će trajati šest mjeseci, angažirano je više od 500 ljudi, a uključuje cjelovit remont i dokovanje broda, uređenje dijela prostora i kuhinja na brodu, radove na izmjeni čelične strukture oplate i palubnih kućica.


Ugovoreni su i preinaka postojećeg sustava elektro-energetskog napajanja broda, instalacija novih generatora, elektro-energetskih ploča i kontrolnih mehanizama opreme te preuređenje sustava preljeva goriva, reverzne osmoze, ispiranja crnih i sivih voda i sustava dojave požara, priopćeno je iz Brodogradilišta V. Lenac.


Kako navode, ovim profesionalno vrlo zahtjevnim i financijski isplativim projektom, čija je vrijednost više od 20 milijuna američkih dolara, Brodogradilište će osigurati dobro poslovanje u ovoj godini i moguće daljnje investiranje u modernizaciju brodogradilišnih kapaciteta.


Brodogradilište Viktor Lenac jedno je od najvećih brodogradilišta u djelatnosti remonta, preinaka i offshora na Sredozemlju.


Osnovano 1896. godine, brodogradilište ima dugu tradiciju u remontu i preinakama, a među prvima u svijetu započinje s produljenjima brodova.


Danas je to moderno brodogradilište koje raspolaže s tri doka, od kojih jedan može primiti brodove do 160.000 tona nosivosti, više od 1000 metara veza, gradilištem za offshore platforme i visoko kvalificiranom radnom snagom te može kvalitetno realizirati najsloženije projekte u kratkom vremenskom razdoblju prema svjetskim standardima.