Zbivanja u čitavom Zagrebu

Zagreb Auto Show od 5. do 10. travnja očekuje 120.000 posjetitelja

Hina

Foto ilustracija

Foto ilustracija

 Direktorica ZV-a Dina Tomšić kazala je kako će na showu biti izložena 31 marka automobila, 22 marke motocikala, 12 marki komercijalnih vozila i šest marki autobusa



Na Zagreb Auto Showu koji će se na Zagrebačkom velesajmu (ZV) održati od 5. do 10. travnja nastupit će 200 izlagača, uz tri svjetske vicepremijere i 30-ak hrvatskih premijera, a priredbu koja se održava nakon osam godina stanke obići će više od 120.000 posjetitelja, najavljeno je u petak u zagrebačkom gradskom poglavarstvu. 


 Direktorica ZV-a Dina Tomšić kazala je kako će na showu biti izložena 31 marka automobila, 22 marke motocikala, 12 marki komercijalnih vozila i šest marki autobusa. 


 ”Na 14. Zagreb Auto Showu očekujemo nove modele vozila, premijere i koncepte. Nastupit će i dva hrvatska proizvođača električnih vozila i motocikala – Rimac automobili i Doking. U službi priredbe bit će sav raspoloživ paviljonski (14 paviljona) i otvoreni prostor ZV-a, ukupno 70 tisuća kvadratnih metara prostora koji se trenutno detaljno preuređuje” rekla je Tomšić. Izvijestila je kako je u tijeku uređenje i sanacija paviljonskih prostora i pročela gotovo svih paviljona, ali i dobrog dijela vanjskog prostora ZV-a.     Istaknula je i kako se ovogodišnja izložba automobila ne bi mogla održati bez pomoći i sinegije gotovo svih zagrebačkih institucija.  Show će tradicionalno započeti novinarskim danom, a svemu će prethoditi Biker’s Show, okupljanje bikera na Trgu bana Josipa Jelačića, koji će defileom najaviti otvaranje priredbe. Za 9. travnja planira se defile oldtajmera, od centralnog zagrebačkog trga do ZV-a, dok će se na samoj priredbi uz ostalo birati “Zvijezda salona”, održavat će se karting utrke, auto moto slalom i slično. Ulaznica za jednokratni posjet stajat će 35 kuna, a tijekom šestodnevne priredbe očekuje se više od 120.000 posjetitelja, najviše u dane vikenda. Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld navela je da će Turistička zajednica u organizaciji Auto Showa pomoći reklamiranjem putem svojih promocijskih kanala. Po njezinim riječima, analiza posjete zadnjeg zagrebačkog Auto Showa pokazala je kako je 50 posto posjetitelja došlo iz Zagreba i okolice, 40 posto iz ostalih dijelova Hrvatske, a deset posto iz Slovenije i Bosne i Hercegovine. Očekuje se da će ovogodišnji Auto Show privući više posjetitelja iz inozemstva jer je Zagreb, kako je istaknula Bienenfeld, u međuvremenu postao turistički prepoznatljiv.  Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić rekao je da je Zagreb Auto Show velika stvar za grad koji će od toga imati gospodarsku, promotivnu i turističku korist. Naglasio je i kako će predstojeća priredba biti dobra uvertira za temeljiti redizajn, odnosno preobrazbu  ZV-a.