Četvrtak, 24. svibnja 2012.
Bivši pomoćnik

Smijenjeni Ferdelji: Mislio sam da je verbalni delikt davno umro, plaće neću uzeti

Vladimir Ferdelji, Foto: Ognjen Alujević
Vladimir Ferdelji, Foto: Ognjen Alujević
Autor: HINA
Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 13:21

Da bi postojao rad u ekipi mora postojati i ekipa. Premijer Milanović i ja se nikada nismo ni sreli, a kamoli radili u ekipi, rekao je Ferdelji

Vladimir Ferdelji, kojeg je vlada na prošloj sjednici smijenila s mjesta pomoćnika ministra pomorstva, prometa i infrastrukture, izjavio je danas da neće uzeti šest plaća na koje kao bivši državni dužnosnik ima pravo.

»Neću primiti te plaće. Ako ne radite ne možete biti plaćeni za to«, rekao je Ferdelji u Intervjuu tjedna na Radiju 101 osvrćući se na izjavu premijera Zorana Milanovića koji se nakon sjednice vlade ispričao javnosti što će Ferdelji još šest mjeseci imati pravo na plaću pomoćnika ministra iako neće raditi.

Ferdelji je razriješen dužnosti na sjednici vlade 26. siječnja zbog izjave medijima da Vlada nema hrabrosti za drastične rezove u javnom sektoru. Premijer mu je zamjerio iskakanje iz zajedničke ekipe i nedostatak lojalnosti.

U današnjem je intervjuu taj uspješni poduzetnik rekao kako zapravo nije niti postojala ekipa. »Da bi postojao rad u ekipi mora postojati i ekipa. Premijer Milanović i ja se nikada nismo ni sreli, a kamoli radili u ekipi«, rekao je Ferdelji.

Ustvrdio je kako unutar sistema nije vidio nikakav način da predloži nešto što misli da je dobro i da treba tako napraviti.

Govoreći o spornom intervjuu u kojem je kritizirao vladu zbog kojeg je smijenjen, Ferdelji je kazao kako on, kada ga novinar pita što misli, uglavnom i kaže ono što misli.

»Ne smatram da je to loše, već naprotiv mislim da je to dobro, da je to temelj i osnova demokracije«, rekao je Ferdelji dodavši kako je mislio da je verbalni delikt umro davno. »Ali očito da tu još postoje različita mišljenja«, rekao je Ferdelji koji je na dužnosti pomoćnika ministra bio tek 20-ak dana.

Komentari

80
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 2. veljače 2012. u 15:24

    - Ministar financija Slavko Linić uoči današnje sjednice Vlade izjavio je da reforma bez otpuštanja u javnim poduzećima nije moguća ...

    - Otpuštanja u ovom trenutku bila bi sumanuta – kazao je Milanović ...

    Ja se pitam, hoće li sad Milanović reagirati? Mislim da neće. I ne treba, jer Linić ovog puta IMA PRAVO!

    Nek' se i svađaju, nek' i ne budu dosljedni, ali nek' se pokrenu. I pitanje za Linića: hoće li se sprovesti plaćanje PDVa tek po naplaćenom a ne fakturiranom računu?

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 2. veljače 2012. u 12:00

    Štos uopće nije u Ferdeljiju, on je kao subjekt ili objekt nebitan. Štos je u principu da ponekad treba poslušati i podređene, kao i što im treba dopustiti da se povuku ako uoče da su zalutali. A treba im i dozvoliti da si - npr. istupom - dadnu i oduška i alibi zašto su otišli ...

    A što se sve može izbjeći ako se prije nečijeg pozivanja u ekipu malo razmisli i popriča pravovremeno. Kako s nekim poput Ferdeljija, tako i s nekim tko mu je možda nadređen ...

  • Dave Vargas
    Dave Vargas   Objavljeno: 1. veljače 2012. u 15:17

    Ferdelji je sivi lik Hrvatske. Mišljenje o g. Ferdeljiu bi najbolje bilo tražiti od vlasnika Elektrokontakta. Kako bilo vlasnici su ocjenili da je bolje ne talasati nego pokretati aferu.

  • Dave Vargas
    Dave Vargas   Objavljeno: 1. veljače 2012. u 15:17

    Ferdelji je sivi lik Hrvatske. Mišljenje o g. Ferdeljiu bi najbolje bilo tražiti od vlasnika Elektrokontakta. Kako bilo vlasnici su ocjenili da je bolje ne talasati nego pokretati aferu.

  • ante1starcevic
    ante1starcevic   Objavljeno: 29. siječnja 2012. u 17:56

    summa summarum

    pogriješila su obojica, i Milanović i Ferdelji
    Ferdelji je ipak malo prerano kukuriknuo , prekratko je to vrijeme, cca dvadeset dana,
    da je htio biti konstruktivan, mogao je u svom djelokrugu rada nešto napraviti, bilo bi bolje za sve nas
    Milanović mu je mogao dati žuti a ne crveni karton, pogotovo su mu neprimjerene izjave da ne pozna Ferdeljija i da je on treći ešalon službenika, jer Ferdelji je dokazani menadžer a Milanović je dobio priliku ali nije još pokazao da li je prvorazredni ili trećerazredni premijer

    Najvjerojatnije se Milanović odlučio za crveni a ne žuti karton jednostavno zato što pokušava pokazati tko je gazda ali ako ima kuraže neka pokaže hrabrost kad treba zauzdati Pusićku ili Čačića

    ovako je Milanović više rekao o sebi nego o Ferdeljiju

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 29. siječnja 2012. u 7:45

    @patriot
    To si u pravu ali uvijek postoji ono ali.....
    Kao u firmi ako se ne slazes sa svojim sefom otides kod njega i kazes mu sa ides razgovarati sa velikim sefom.... Te su stvari normalne u vertikalnoj komunikaciji.....
    Ni ja nisam sa svima dobar kojima sam sef i oni u svakom trenutku mogu pokucati na vrata velikog sefa.
    Ali prije toga on je samnom raspravio probleme i ako misli da ja nisam u pravu ... izvoli odi razgovarati sa gazdom.....
    Ali kada se tvoje vizije ne poklapaju sa vizijom CEO i uprave onda ti vise ne mozes funkcionirati u tom okruzenju pa makar ti bio u PRAVU......... CEO je donio strategiju po kojoj se radi i on je odgovoran....
    Dajes otkaz i ides van......
    Kolicija nije donjela nikakav sporazum po kojem ce raditi i sada svi SOLIRAJU........
    To je problem Milanovica i ove garniture........... OVO JE TEK POCETAK.............
    Najgore sto moze napraviti je da se ugleda na Sanadera i pocne provoditi strahovladu..... ako zucnes letis van....
    Ja se nadam da ce on shvatiti o cemu se radi i da ce kolicija sjesti i dogovoriti se oko strategije i pravih planova koji ce se onda spustiti na nize razine ministarstva.....
    Tko se ne slaze ... neka ide van.... ali bojim da je sada vec kasno...karte su se zamjesala .....

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 29. siječnja 2012. u 10:07

      Tako je dbk. Najveći će šef - ako je pravi - već prepoznati jesi li ti u pravu ili je ipak tvoj neposredni šef u pravu. I ako ti nisi u pravu, šef će samo dobiti plus, a ti minus. No, postoje i obrnuti primjeri ...

      Gled enaše vlade - makoliko imao vjere da im treba pomoći u njihovim namjerama - sve mi je jasnije da oni imaju samo namjere, ali ne i rješenja. Koja su trebala postojati prije nego su dolazili na vlast. Sad - pozbavajući koji su to sve stručnjaci, (vo)lumeni) i taštine - je za to već lagano kasno. Iako za početak uvijek ima vremena, bolje je početi odmah nego tko zna kad i s kim ... Mislim na početak pokretanja prema naprijed, ne na tvoj - izgledniji - početak već na početku predvidivog kraja ...

  • Tony Soprano
    Tony Soprano   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 23:46

    Sorry.
    To je rekao Z. Milanović, nakon što je najurio pomoćnika ministra koji se usudio izjaviti kako unutar sistema nije vidio nikakav način da predloži nešto što misli da je dobro i da treba tako napraviti.
    Ja mogu samo dodati: "wow".

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 29. siječnja 2012. u 0:36

      Je, prije nešto više desetljeća očekivalo bi se da predsjednik stranke i vlade reče: извините (по России) ...

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 21:29

    Vidim ovdje i dobronamjernih i razumnih komentara čiji autori opravdavaju Ferdeljija, ali ipak zanemaruju itekako važan detalj: čovjek ja raspalio verbalnu kanonadu poslije samo 3 tjedna provedena u ministarstvu. Pa što je on realno mogao shvatiti i zaključiti u ta 3 tjedna?. Nije stigao ni upoznati svoje podčinjene, a kamoli nešto više.
    Da je istu takvu paljbu prosuo nakon 3 godine, ja bih ga potpuno shvatio - pokušao je nešto učiniti, vidi da mu je sve uzalud, ne sviđa mu se ni kako drugi rade pa je tražio ili našao ispušni ventil. Iako ni to ne bi bilo najbolje rješenje, jer tada bi bilo poštenije dati ostavku i medijima i javnosti obrazložiti zašto.
    Ovako je očito da još nije ni zagrijao novu stolicu, a ona mu već udarila u glavu. Što bi tek bilo da je ostao duže...
    Ukratko, iako možda dobar stručnjak, u biti je, na žalost, agresivni narcisoid koji šteti i sebi i drugima.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 21:36

      pričaš gluposti. Tri godine možd atreba apartčicima da nešto shvate i reagiraju, normalnom čovjeku treba par dana da vidi gdje je došao i skim je tamo. Onim malo ozbiljnijim dovoljno je promisliti i prije nego gore uopće i dođu.

      U tri tjedna - ili petnaestak radnih dana - imaš vremena biti dovoljno puta odbijen od nadređenog da uredno zaključiš da je tvoj boravak tamo gubitak vremena. I puno ej poštenije to učiniti odmah na početku, nego nakon tri godine. Iako uopće nema dvojebe da nitko iz ove vlade neće za tri godine dočekati isto mjesto ...

  • prometej
    prometej   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:04

    Ferdelji je mislio da je proslo vrijeme verbalnog delikta...Jest, verbalni delikt je zamijenjen demokracijom koja nam je dala slobodu, ali najvise onu po kojoj tako jednostavno mozemo biti - budala. Prema tome jezikovu juhu treba kadkad i platiti. Ovdje nije rijec o odmazdi nego o ne lojalnosti, sto mu je Milanovic jasno dao do znanja i sto uopce nije sporno. E sad sto ga premijer nije primio za "cijelih" dvadeset dana neka se pozali svojim ukucanima, jer i to mu je jedna od izrecenih gluposti.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:48

      Sve to stoji ako si principjelan, ali trenirati strogoću na jednom, a druga dva u njihovim jednako drskim prigovorima (naravno u medije) još i braniti pred javnošću, baš i ne pristoji osobi koaj se želi prikazati uvjerljivim.

  • mrgud9
    mrgud9   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:37

    ocito su strucnjaci nepozeljni a i tako su vecina u vladi po partijskoj liniji kao u k.p.pa drga tita svi slusaju.
    takva vlada nece nist dobro donjet hrvatskoj kao ni racanova..nema tu neki kapaciteta..a mladi nemaju sanse da izbiju na vidjelo jer jos vrhnje nije obrano a linic ,cacic samo to cekaju..slicno kao polancec i sanader..

  • Markos
    Markos   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:25

    Ferdelji je intervjuom zapravo javno dao ostavku - svog je poslodavca nazvao nesposobnom kukavicom, a na sajmu političke taštine što drugo očekivati osim smjene. A i malo neobično zvuči kad pomoćnik ministra prometa, umjesto da to radi unutar sustava (makar je dvojbeno koliko je s te funkcije uopće pozvan pričati o općoj fiskalnoj politici) s kritiziranjem ide preko novina. Ako ne ide iznutra, onda daš otkaz pa sereš izvana, na dvije fotelje ne možeš sjediti istovremeno.

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:21

    @eric75
    Na stranom sam serveru pa mi Odgovori ne radi...... sorry....
    Definitivno se slazem sa tobom da moramo nazad na 4 regije i broj opcina smanjiti za 2/3....
    Vidim da poznajes stvari koje su se desile u Poljskoj za vrijeme premijera Balcerowicz...
    Izuzetan politicar ... tehnokrat... takav bi na zalost i nama trebao.....
    Mislim da bi prvo trbalo rjesiti pitanje stranaka i njihove organizacijske strukture......
    One ne filtriraju kvalitetu kako si zadnji put rekao ,nego poslusne ....
    Tisuce SDP-ovaca caka posao preko stranke...... cak i moj najbolji prijatelj.....
    Da bi se novac decentralizirao JLS moraju intelektualno biti daleko jace....
    Da das Obiju i Komadini vise novaca najvjerovatnije bi napravili VECI BAZEN ili VECU GARAZU...

    LP

    LP

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:20

    Uh, čitam neke komentare i pitam se zašto još nitko nije napisao "Ferdelji je genije!"

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:20

    Što god vi mislili, Ferdelji je pravo bogatstvo za naše gospodarstvo. Ovakvog se nitko ne odriće, pogotovo ne oni koji su prije izbora laprdali o tome kako će "pošteno"
    Nije bitno zašto je ušao u vladu i nije bitno što je izjavio i da li je ili nije dio tima. jednostavno takve čuvaš kao malo vode na dlanu. Tko će na njegovo mjesto? Po logici morao bi doći netko puno bolji od njega, ali takvih osim podobnih koalicija nema, naprosto nema. da ima već bi u 3.Maj-u sjedio neki novi Ferdelji.

  • ivano
    ivano   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:09

    Ti bi još i razmišljao, pa nije tvoje misliti gospodine.Tvojej je raditi haloooo ej Ferdelji gdje ti živiš halooo.
    Glede ovih stanova tko ih je dobivao a tko nije.U preduzeću u kojem sam tada radio stanove su dobivali oni koji su bili članovi komunističke partije.A tko su oni druže bili dobro znamo u miliciji ih je bilo u Zagrebu preko 70% u Rijeci je to bilo vjerovatno manje mislim manje Hrvata je bilo i da li ih je uopće bilo u miliciji.U dragoj anntifašističkoj JNA neću ni govoriti.Njeni djelatnici su u Zagrebu uzimali cijele kvartove(Savica, Ravnice itd).Znamo od kuda su došli to nas je poučio Dtipica naš dragi, Stipe Mesić ranih devedesetih i što su imali na nogama , OPANKE druže Ana700 OPANKE, uzeli posao stanove a Hrvati u Italiju, Austriju ili prekooceanske zemlje. Devedesete svi su oni stanove dobili DŽABE, neki su devedesete zbrisali u Srbiju kao Rade naš svagdašnji a stanove su zadržali.Država ne smije biti HRVATSKA, USTAŠKA a stan naravno da može samo neka me nije koštao ništa i neka je moj. Eto drugovi i drugarice koji ovu Hrvatsku volite previše pročitajte i ovu istinitu priču.Kak je bilo u Puli, Splitu, Karlovcu drugovi antifašisti trebam li uopće pisati.

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:59

      ivano
      Pokazao sam tvoje komentare jednom prijatelju koji je usput i psiholog,citajuci u 2 min. te je izanalizirao i zakljucio da si ti vjerojatno sin nekog Srbina koji te je ostavio,pa imas potrebu kroz komentare uvjeriti sebe,a i okolinu da si cistokrvni Hrvat ! POUSTI SE BRE ! haha

    • Mrkopalj
      Mrkopalj   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:15

      Ispod kojeg si ti kamena ispuzao. pa sve to blagoslovio je domoljubni ološ koji se odaziva na ime HDZ...he...he...he

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:56

    @ANA700
    Milanovica i Sanadera ne mozemo ni po cemu usporedivati.
    Ja sam samo karikirao na cinjenicu da su Milanovicu ruke "vezane" u donosenju odluka a zbog SDP-ovaca koji u ogromnom broju zive od politike.
    Kada smo kod otkaza gosp.Ferdeljia onda moramo gledati u kontekstu cijoj politickoj opciji on pripada....
    Ako se je potpisao koalicijski sporazum od strane njegove stranke i u njemu tocno pise sta ce se raditi u sljedece 4 godine a odnosi se na njegov resor onda doticni gospodin ako se ne slaze sa tim nije uopce trebao ulaziti u vladu.
    Znam da nije dobro kritizirati vlastitog premijera na samom pocetku jer su na istom brodu ali to su stvari koje su se trebale rjesiti daleko prije izmedu koalicijskih partnera.
    Demokratska praksa je da prvo das otkaz na to mjesto ( ako se ne slazes sa radom ministarstva) i da poslije novinarima objasnis razlog svog otkaza.....
    Ovo nije dobro ni za Milanovica kao premijera niti za koaliciju u cijelini....
    Postoje primjeri u praksi gdje je ministar kritizirao rad vlade koja je radila po koalicijskom sporazumu i da mu je vlastita stranka otkazala povjerenje.
    I zato @ANA700 vracamo se opet na kolicijski sporazum koji uopce nije razraden i sada su svi poceli SOLIRATI.. o tome smo vec jednom diskutirali...
    Ja da sam bio na njegovom mjestu prvo bi dao otkaz a onda u novine.... a ako je dobar operativac onda je tu i Milanovic gubitnik...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:42

      Ako smijem dodati i svoje skromno mišljenje. Prvo, svako društvo, tim, skupina koja nešto radi zajedničko sluša šefa, a ako ima nesuglasica rješava ih s njim (šefom), s čime ni pod razno ne ide van tog društva, posebeice ne u medije. No, ako kod svojeg neposrednog šefa ne naiđeš na podršku, ili barem na razumijevanje, zaobilaziš ga i polemiku pokušavaš započeti s glavnim šefom. Ne jednom se to pokazalo učinkovitim, jer onaj međušef iz sebi važnih razloga nije želio s tim problemom izaći pred glavnog šefa, te on o svemu nije uspio biti točnije informiran (što je majka svih znanja, posebice u politici). Nadalje, potpisivanjem koalicijskog sporazuma ne potpisuješ i obavezu da se (također) potpisuješ pod greške i nepravilnosti koje u radu uočavaš, a koje si nemoćan sam promijeniti. Kakva vremena dolaze, sve će manje biti izvjesno da će se - kao dosad - promašaji tolerirat, i da (u konačnici) neće biti kažnjivi. Ministartvo u koejm je djelovao Ferdelji trebalo bi biti dijelom motora razvoja ovog upropaštenog društva, i svaka pogreška može umjesto boljitka donijeti još veću nevolju. Vjerojatno je Ferdelji to nanjušio, uočio, i kidnuo dok je za to vremena.

      No, našem donedavnom Županu i njegovom šefu ostaju drugi kadrovi koji ovakvih Ferdeljivih dilema neće imati, uostalom u Zagreb su i dovedeni iz istog razloga zašto je svojevremneo doveden i Borić. Da slušaju i potpisuju. Jer da su htjeli mislioce (ne mislim posprdno) onda bi gore bili dovedeni neki drugi ljudi. Ali pravi mislioci (i znalci) najčešće nisu i poslušnici, a takvima otkad je politikanstva poput našeg tu i tako nije mjesto ...

      Mene je u svemu jedino žao što Milanović nije našao za shodno iskoristiti priliku da posluša i eventualno uvaži sugestije jedne osobe koja s razlogom izražava sumnju u ono što se - vidimo - radi po obrascu drugačijem od predizbornih priča. Iz istog razloga, ako je već glava vlasti zaboravila što je govorila i obećavala da će činiti, a posebice što neće činiti, onda dozvolimo i Ferdeljiu da i on zaboravi na obavezu lojalnosti toj istoj vlasti ...

      Posebice ako nas zbog toga neće ništa koštati ...

  • wASERT
    wASERT   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:47

    Milanović ima jako kratak fitilj, što je vrlo loša osobina za političara.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:26

      Nije samo loša, već je najčešće i pogubna. Osim ako nisi od onih koji za pui.anje moraju koristiti dvije ruke ...

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:43

    Blues,
    zaboravih se osvrnuti na ono tvoje donekle ironično "Andromeda u prijevodu znači 'Misli kao čovjek'".
    Blizu si istini, ali ne sasvim. Andromeda je složenica od grčkog genitiva ανδρός /andros (nominativ aner), u prijevodu "čovjeka, muža" i korijena grčke riječi μήδομαι/mēdomai, u prijevodu "misliti na, biti obziran prema".

  • frankopan
    frankopan   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:10

    PITAM SE KOJA BI NORMALNA VLADA ZA SVOG ČLANA IMALA OSOBU KOJA U PRVOM KONTAKTU SA NOVINAMA KRITIZIRA NJEN RAD KOJI JE ZAPOČEO TEK PRIJE TRI TJEDNA. MILANOVIĆ JE POTPUNO U PRAVU TAKVOJ SE OSOBI ZAHVALITI NA SURADNJI. NJEMU I SVIMA TAKVIMA.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:20

      Svaka normalna Vlada bi bila sretna da ima u svojem društvu nekoga tko bi kazao sve ono što se poltronaši ne usuđuju kazati, naravno, ako to drži vodu i ako ima smisla. U ovom slučaju ne treba puno za povjerovati da je sve ono što je inkriminirani kazao istinito. Posebice, ako mu je neposredni šef naš dosadašnji županijski stručnjak ...

    • Mrkopalj
      Mrkopalj   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:12

      Pa upravo normalna vlada¨!

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:00

    Ja to - trenutno, u nedostatku drugih informacija - gledam ovako. Cijela priča nema veze s tim Ferdeljiem. Ne znam njegova poslovna postignuća, ne poznajem ga. No, poznajem poslovna i poneka druga dostignuća nekoliko njegovih ministarskih suradnika, posebice nadređenoga. I vjerojatno je čovjek uvidio da tu neće biti prijeko potrebitog promišljanja i državnog poduzetništva, već samo poslušništva ... I zato je najvjerojatnije otišao, iskoristivši prednost uvijek glanih medija za pričom, nalazeći pravi put za opravdanje odlaska. Premijerov otkaz mu je samo došao kao Bingo, a spominjanje njegovih nezarađenih i neželjenih plaća je trenutno nepotreban premijerov autogol. Jer - sasvim nepotrebno - čovjeku su pokušli uvaliti krimen kojeg naš glupavi narod najbolje prepoznaje i osuđuje: uzimanje nezaslužene plaće ...

    Srećom, optuženi je to prepoznao, pa zabio gol u gostima ...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:18

      A tebi bi - glupane - dobo došao koji gram pameti i svega ostalog potrebitog za promišljanje, a ne samo za podhebavanje svega i svakoga tko ne dijeli tvoja smiješna mišljenja. Kako sam već odavno odlučio da s tobom nemam namjeru polemizirati (kako oni koji nas u tome čitaju kojim slučajem ne bi uočili razliku) neću ti ponovo napisati da je nakana bila pokazati mjesto u kojem dvije stranke - dva najveća rivala - uspješno surađuju na dobrobit svoje općine i njezinih građana, a sve pod vodstvom stranke koja se tbi ne sviđa. To što ti poruku nisi shvatio, ne čudi, ipak si ti tu samo da svima kvariš komunikaciju, u pravilu nikad ništa ne kazavši ...

      Glede ljubavi prema Milanoviću, ne gajim prema njemu ni jedan osjećaj osim onoga d amu treba dati šansu da nešto učini. No, ni to kroz sva moja dosadašnja pisanja nisi shvatio. kao što nisi shvatio ni ono što je Ferdelji želio u tim intervjuima uopće kazati. Predlažem da čitaš što s etu komentira, pa možda ipak ne odeš spavati u neznanju.

      Da, zaboravih zamalo, pozdravio te Kajin ... (onaj koji smije govoriti što i kad hoće)

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:41

      Ti uvjek komentiras bez da poznajes cinjenice i temu,jer unaprijed stvoris film u glavi i uvjeris sam sebe da si u pravu.
      Pogledaj izjavu Ferdeljia na RTLu gdje obecava kako ce se brzo zaposliti kako ne bi koristio naknadu za koju se Milanovic ispricao biracima,a poslije je izjavio da se odrice jer bi sam sebi zabio autogol,a ne bingo. Mogu razumjeti da ne volis Milanovica,kada si na sam dan predizborne sutnje stavljao linkove promidzbenih plakata HDZa,ali gram korektnosti bi morao imati !

  • eric75
    eric75   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:52

    daj-babi-kunu.....sve si rekao za 5 i komentar ti je 100% na mjestu. SDP su ne profesionalni politikanti koji su se tako pozicionirali i po meni su u nekim stvarima i gori od adz-a. Ima primjer (vjerojatno ga nećete ni saznat skoro) da je i na ovim izborima u Rijeci jedna osoba osvojila na sdp list mandat za sabor a sasvim druga osoba naknadno pozvana , jer se ova prva usudila nešto reć lokal sdp dinosaurima u Rijeci.
    Poljska je imala 41 županiju , sada 19. Do god ne dođe netko na vlast koji će srezat sve županije , oformit državu s 4 regije i dat im orgoman stupanj samouprave ....ništa od svega.

  • baka
    baka   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:45

    Hja, Milanović se poskliznuo na prvu bananu...

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:43

    Blues,
    svi već znamo da je politika za neke kurva, a za neke umjetnost mogućeg. A jadan naivni Ferdelji tolike godine ništa nije (sa)znao o politici i političarima pa je s nevino iskrenim pobudama prihvatio poziciju pomoćnika ministra i poslije samo tri tjedna sve shvatio?!
    Ili je jednostavno shvatio da je dobio priliku za samopromociju pa već poslije tri tjedna osuo rafalnu paljbu po vladi?

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:50

      Ferdelji je SLOBODNI MISLILAC! užas za sve autokrate, ideologe, totalitariste...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:03

      Što je puno bolja opcija nego izrijekom izjavljivati u medije da si spreman otuići za bilo kojeg i kakvog ministra, samo da odeš u ministre ...

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:40

    @Blues
    95 % SDP kadara zivi od politike
    Oni su zaposleni kako u drzavnim tako i u zupanijsko opcinskim strukturama....
    Glavni i osnovni cilj njihove politike je sacuvati svoja radna mjesta jer nigdje drugdje nebi imali takav standard sa tako malim znanjem...
    Isto tako gospodin premijer je sve svoje uspjehe ostvario preko politike i ne zaboravimo da je u dugovima do grla...

    Ne trebas biti pametan da shvatis da su PRIVATNI razlozi jedan od glavnih motivatora njihovih politickih odluka.

    Mjesta za pametne u tom okruzenju nema... to sam shvatio jos daleke 2000 godine u HSLS-u kada smo bili u koliciji sa SDP.......

    Mozda se varam ali ovi ljudi "doziraju" toliko da sacuvaju svoja primanja nakon novih izbora.....
    Poljska je dokazala da se brzim i dubinskim reformama postizu prave stvari...
    Jako boli ali ne tako dugo........ ovi ce to razvuci dok se medusobno ne pobijemo.... doslovce..

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 20:10

      Problem je što je većina njih bila dosad samo političarima, a ako su i bili "gospodarstvenici" onda su bili monopolisti koji se nisu morali mučit za profit ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:32

      Jesam ti rekao, dok sam ja svoje napisao "Pistolero" već puca, caramba!

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:28

      @ d-b-k
      U izbornoj noći kada sam ih vidio u njihovom stožeru rekao sam sebi, pobijedila je "crvena buržoazija". I to je "materijal" sa kojim bi Milanović trebao napraviti poduzetničku zemlju.
      Možda uspije ali ih prvo mora "skinuti" sa socijalizma. Na našu sreću a njihovu nesreću morati će raditi u pravnim i političkim okolnostima koje im ne idu u prilog a i monitoring od EU je tu pa MMuF te NATO. Meni ništa od toga nje strano, davno sam se prilagodio. Možda se opet na kakvome prekonoćnom partijskom kursu transformiraju u ono što treba. U tome su vješti, pa će nam opet soliti pamet. Vidim da su neki njihovi aktivisti/ce već aktivni/e.
      LP

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 18:21

      daj-babi-kunu
      Sa dobrim djelom tvojih razmisljanja se slazem,ali kritizirajuci milanovicevo ekonomsko stanje i SDP, trebao bi se sjetiti bivseg "dobrostojeceg" premjera Ive ili nacina kojim je Kosor dosla do svog stana bez dizanja kredite,necu ti spominjati slavne HSLSovce.
      Trebamo analizirati cijeli kontest,a ne samo jedan segment.

      Volio bi da objasnis neupucenim komentatorima da li je praksa u Europi drukcija od ove koju je primjenio Milanovic?
      Kljucna je cinjenica da Ferdelji jos nije niti poceo raditi,a vec je unaprijed zna da Vlada nema hrabrosti,bez optimizma nema niti uspjeha.
      Cini mi se da se je Ferdelji previse uzivio u ulogu politicara,sto je veliko gaf za svakog operativca,zato mislim da je zasluzio nogu u guzicu.
      LP.

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:05

    palena,
    izgleda da ja tebi trebam crtati pa da shvatiš da je priča o 6 plaća samo "colerateral damage", a poenta je u njegovj smjeni - i za samog Ferdeljija i za sve koji napadaju ili brane Milanovićev potez.
    A ti uopće ne želiš ulaziti u razloge smjenjivanja!?

    • palena
      palena   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 22:31

      Razlozi smjenjivanja?
      Sukob dviju taština a jači presuđuje.
      Pa nije im Ferdelji pao s neba,znali su njegov karakter.Znači,očekivali su da se pretvori u pošlušnika.
      Pitanje je samo:čemu glupiranje birača s tobožnjom "isprikom"? Eto,sad je Ferdelji poentirao,neće uzeti plaću.
      Osim toga,koliko je ministara "soliralo" u ovih mjesec dana sa raznoraznim idejama i "mjerama"? Kako to da oni nisu dobili po repu?
      Nisu,jer su oni stranački dečki i cure i prvi ili drugi ešalon a Ferdelji treći ešalon.To "treći ešalon" također dovoljno govori o "ekipi".

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:58

    Blues,
    izjava o odbijanju plaće nije maestralno vraćanje loptice, nego jedini mogući odgovor u datoj situaciji. Zacijelo bi i dijete znalo tako odgovoriti. I možda će je vratiti, a da li zbog poštenja ili inata, to je vić za diskusiju.
    Uostalom, najmanje me je briga što će tih 6 plaća otići u vjetar. Ako je čovjek stvarno stručan, mnogo više me brine to što je propustio šansu da nešto učini za Hrvatsku, jer je narcisoid koji nije mogao ili htio kontrolirati svoj ego. Što on, kao pomoćnik minstra za promet, ima pametovati o fiskalnoj pilitici vlade i to još poslije samo nekoliko tjedana?
    Njegova izjava da se nije osjećao kao dio tima, jer u protekla tri tjedna nijednom nije sreo Milanovića najbolje govori o njegovoj narcisoidnosti. Zacijelo noćima nije spavao zato što Milanović nije našao vremena za njega pa je u Globusu iskoristio priliku da istrese svoje ogorčenje.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 17:15

      Na dijelu je stara boljka ljevice da se mora okupljati oko vođe i da sve dolazi od vođe.
      Ferdelji želi okupljanje oko IDEJE i aktivno sudjelovanje svih. Za to treba imati ljude koji tako funkcioniraju no on je odmah prepoznao okruženje u kojem se je našao i zna da on tako ne moža raditi. IDEJE ne IDEOLOGIJA i okupljanje oko IDEJE, čim to shvatit bolje za svih.

  • horvatmm
    horvatmm   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:38

    Jedna od stvari koja desnici (u Hrvatskoj ali i globalno ) omogućuje da dominira nad ljevicom, je karakteristika desničara da lako prelaze i preko najgorih međusobnih uvreda. Nasuprot njima, ljevičari često međusobno ne surađuju zbog neke davno izrečene bezazlene opaske. Dok se desničari udruže u tren oka, ljevičari se podijele na milione frakcija. Dijelom je to zbog unutarnjih razloga, ljudi sa boljim pamćenjem su većinom ljevičari, a dijelom zbog vanjskih - medija, kojima tehnologija omogućuje hvatanje informacija 24/7 , njihovo lako čuvanje i pretraživanje.

    U svakom slučaju, ovaj sukob je lose-lose situacija za obojicu. Feredeljiju jer bez utjecaja na vlast ne može ostvariti svoje zamisli a Milanoviću jer razočarava svoje birače i gubi korisnog stručnjaka. Ferdelji je inače fenomen, jedan je od rijetkih u Hrvatskoj koji je postao poznat zbog realnog sagledavanja te pametnih i provedivih prijedloga. Zato je i njegova smjena tako velika priča.
    Neshvatljivo je zašto se Milanović zbog sitnice odriče čovjeka koji je po svemu blizak lijevim idejama, a u isto vrijeme ostavlja gomilu HDZovaca na državnoj plaći. Ako zbog Feredeljeve opaske i izgubi kojeg birača, to je ništa prema broju birača koje gubi svakog dana koji lopovi iz Kamenskog provedu na slobodi.
    Žao mi je što Milanović vježba mišiće na ljudima koji su mu prirodni saveznici a podilazi protivnicima koji za njega nikad neće reći lijepu riječ. Tisućama HDZovih "vojnika" obećava da ih neće smjeniti po cijenu guranja zemlje u novu recesiju, lažnim braniteljima obećava da ih neće dirati, čak i crkvi, zatucanom ideološkom ogranku HDZ-a ne dira skandalozne privilegije.
    Milanović će ovakvim inaćenjem otjerati svoje podržavatelje a neće pridobiti suparnike. Da je malo pametan, pomirio bi se sa Ferdeljijem i vratio ga na posao.

  • Padela
    Padela   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:32

    Ma gamad političarska. Njima nije bitno koliko čovjek zna, koliko zemlja može izvući koristi iz njegovog iskustva, njima je njihova taština važnija!
    A vi koji mislite da Ferdelji nije dobro učinio, što vam zapravo smeta? To što vam otvoreno kaže što misli umjesto da vam laže i mulja kao ova ostala gamad? Pusićka je uzela plaću EU parlamenta i povećala plaće svojeg ministarstva, Čačić brani Todorića, dok oboje sipaju uglađene rečenice u kamere, kao i Josipović, pazeći da svima idu niz dlaku da se ne bi uvrijedili dok im otimaju od usta?
    Pa sad si ih i imate.
    Lažovi i kriminalci vama pašu, ne sposobni ljudi. Ferdelji je sad izjavio da mu ne treba tih 6 plaća s kojima ga Milanović želi uvrijediti, i ne čudim se. Pa takvog čovjeka će svatko jedva dočekati, ne treba njemu ova lopovština, on je trebao njima!

  • banovina
    banovina   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:46

    ferdo je samo rekao činjenice, ali komentari ispod pokazuju da partijski simpatizeri uvijek brane svoje vođe i partiju bez obzira na sve.

    i takoj e to sa svim strankama.

    jedini je pomak što ona napaljena ana700 nije ferdu već prozvala maloumnim eurofobom, a možda i rasistom.

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:39

    palena,
    kako je to Ferdelji maestralno vratio lopticu Milanoviću?
    Time što je poslije svega rekao "Možda jesam malo nediscipliniran, moglo se to drukčije."?

    • palena
      palena   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:11

      Napisao sam već,možda ti treba crtati?
      Ne ulazeći u razloge smjenjivanja,što je Milanović htio posići tobožnjom isprikom biračima u kojoj govori kako će morati plaćati još 6 mj. Ferdeljija iako ne radi?
      Ne vidim nijedan drugi razlog takvoj "isprici" nego diskreditiranje Ferdeljija,kao:eto nemoralne gnjide koja će dobivati plaću a ne radi.
      Prava isprika bi bila da kaže da su on i Komadina pogriješili u odabiru i da ćemo zbog NJIHOVE greške plaćati.
      Međutim,Milanović je MORAO reći ono što je rekao,a zašto? Pročitaj što je napisao d-b-k u 15.19 pa možda shvatiš i bez crtanja.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:06

      Odbijanjem plače! Andromeda u prijevodu znači "Misli kao čovjek"

  • Slider
    Slider   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:30

    On kao da dobija plaću na ruke pa je neće primiti.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:33

      Ipak je ima pravo odbiti, ne uzeti. I to je OK odluka, što bi uzeo nešto što nije zaradio?

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:19

    Hm..hm.. zanimljivo
    Postoji nesto sto se kaze lojalnost ali i nesto sto se zove zdravi razum......
    Iz vlastitog iskustva kazem da je tesko raditi sa politicarima kojima je osnovni cilj u glavi ..sljedeci izbori...
    Iz vlastitog iskustva kazem da je tesko raditi sa politicarima koji nemaju nikakvu viziju a imaju moc....
    Iz vlastitog iskustva kazam da je tesko raditi sa politicarima koji nista drugo nisu radili osim bili u politici.....

    Prema tome ako zelis sacuvati svoj profesionalni dignitet i integritet sam se moras zahvaliti na ponudenom mjestu i otici.......
    Najgore je kada radis u timu a a nemas partnera koji mogu razmisljati na tvom nivou.... frustracije i nemoc te ubijaju.....

    I opet se vracamo na famozni Plancic 21 i kolicijski sporazum ........ koji se moze rastezati kao zvakaca guma............
    Ja...ja...ja....... jad i bjeda....nadam se da su ovo zadnji izbori sa ovako neprofesionalnim pristupom prema politici i biracima.

    • horvatmm
      horvatmm   Objavljeno: 29. siječnja 2012. u 1:08

      Slažem se. Kad sa jedne strane imaš poluretardirane tipove, onda sa druge strane i nedokazani karijeristi mogu osvojiti vlast.
      Demokracija djeluje pomalo po evolucijskom principu , pobjeđuju najsposobniji. Ali ako u proces, na mala vrata uvedeš neke koji bi prije bili karika koja nedostaje, onda se cijeli proces obesmisli. Svatko je sposobniji od ubačenih primjeraka.
      Ali sve to i dalje smatram za posljedicu temeljnog uzroka hrvatske propasti, preuzimanja politike od strane kriminalaca. Kriminalci su bili ti koji su nedopuštenim metodama u sustav uveli retarde. Ne namjerno nego zbog potrebe ( da im nose kave , potpisuju ugovore ili budu ministri ). Jaca , Kerum, Milošević i slični vlastitim snagama nikad ne bi mogli ući u sabor, uvijek su ih uveli kriminalci. A jednom kad uđu, završe u izbornom procesu i onda tako snize kriterije da vlast mogu osvojiti i političari kakve si ti opisao.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 16:03

      @ d- b-k
      Igrali bi "Anjc" (21) Asa su škartirali a desetke nemaju. :)

      LP

  • điđimiđi
    điđimiđi   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:19

    Sve ovo mi liči na dobar simfonijski orkestar koji se sprema za izvođenje vrhunskih skladbi.
    Porazmjestili su stalke i note i upravo uštimavaju instrumente.
    Dirigent se stalno nešto došaptava sa prvom violinom, nervozno se osvrće, očekujući da dođu ovi iz rejting agencija, i tu nastupa Ferdelji.
    Ajme ljudiiii!!! Kako ćemo svirati kad sala uopće nije akustična.Što god zasviramo, sala naprosto zveči, krov prokišnjava i samo što se sve skupa ne raspadne.
    Dajte da najprije udarnički sve to renoviramo pa će i nama biti ugodnije svirati.

    Uzalud.Dirigent je već zauzeo pozu, podigao štapić i Ferdeljiju pokazao mjesto u publici.
    Koncert mora početi pa makar i „orilo i gorilo”.Bez obzira tko uštiman a tko raštiman, svirati se mora.
    Treba najprije odraditi oni 60 domoljubnih milijardi USD, na zaduženim instrumentima, i u sali izgrađenoj po modelu javnoprivatnog partnerstva.
    Pa tko voli nek izvoli, a tko preživi i poživi, možda i Radetzki marš doživi

  • palena
    palena   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:12

    Ferdelji je stvarno maestralno vratio lopticu Zokiju,svaka čast.Zoki ga je htio popljuvati s izjavom da će 6 mjeseci dobivati plaću bez da radi.Što će sad izjaviti?
    Hoće li bar reći:sorry,pogriješio sam-Ferdelji se pokazao moralniji nego što se očekivalo?

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:10

    Sam je Ferdelji za Globus rekao:
    "S obzirom na to da sam ja još u Masterplanu - dokumentu Hrvatske udruge menadžera o novoj gospodarskoj strategiji - govorio o restrukturiranju javnih poduzeća, ponuđena mi je prilika da umjesto pričanja pokušam nešto i napraviti. "
    Ali njemu je izgleda i dalje bilo do pričanja. Fućkaš anonimni rad u ministarstvu kad već prije nego što si počeo raditi možeš dobiti prostor u Globusu pa da cijela Hrvatska odmah sazna kako si pametan i odlučan, pametniji i odlučniji od cijele vlade.
    Bilo bi smiješno da nije tragično.

    • palena
      palena   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:18

      Nije poanta priče u smjeni Ferdeljija,nego u Milanovićevoj "isprici" biračima:morat će te plaćati nekoga tko ne radi.Kao da su birači angažirali Ferdeljija.To se sprdanje s biračima,pljuvanje u lice.
      Umjesto da se ispriča zbog lošeg odabira (ako jest loš odabir) Milanović se biračima ruga:eto,pogriješili smo u odabiru a vi plaćajte.

  • Purger
    Purger   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:48

    Slažem se sa dobrim dijelom onoga što je Ferdelji rekao. Nisam siguran da li vlada nema hrabrosti ili joj treba vremena za dublje rezove. Činjenica je da ih nisu obećavali u kampanji i da je dugogodišnja SDP vlast u Zagrebu izbjegavala konflikte. Najvjerojatnije će ih pokušavati izbjeći ako ikako budu mogli. Što se tiče otkaza Ferdeljiu, to je trebao napraviti Komadina sam ili mu je Milanović trebao naložiti. Način na koji je Milanović obrazložio odluku je jako loš (shit).

  • goleo
    goleo   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:47

    Za nekoliko mjeseci ide i Komadina.Malo je falilo da i sad izleti.Nije po "ćefu" svom šefu.Njaprije mu je Zoran uvalio svog zamjenika da ga ima pod kontrolom i da zna sve što mu ovaj priča po ministarstvu a sad mu je odsjekao i najbolji kadar. Mediji pomalo okreću ploču i prva velika greška on je vani. Možda poslje Ferdeljia da uzme Patriota ili Anu da rade društvo riječkim kadrovima Šoliću i Mendrili. A i plaća bi im dobro došla.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:26

      ne kenjaj goleo, plaću vrijedi uzeti tek kad imaš šanse nešto napraviti ... I ne stavljaj me uz bok ljudima koje spominješ.

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:41

    Nema dvojbe da član "ekipe" (rekli bi hrvatski "team") koji sam heretički "iskače" može ekipu razhebat. Naravno, ukoliko ekipa nije homogena, ili ako ekipa u svojemposlu nije odlična. No, zašto Milanović nije strogoću i odlučnost pokazao kad je slično svojeglavo isptupanje imao Linić ili Kajin? Zašto onda nije bio ovako odrješit?

    Mislim da je Ferdelji ovime dobio samo uslugu, a vrijeme će pokazati koliko je ovaj dobitak velik. ne zaboravimo da je glas Ferdeljia došao iz ministrstva u kojem su sve stručnjaci do stručnjaka, sa srcima u Rijeci, a mozgovima u Zagrebu ...

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:36

    Koliko ministara ima u vladi? Koliko zamjenika ministara ima? Pa tek na kraju - koliko pomoćnika ministara ima? I koliko je njih dalo velike intervjue? Zašto je odabran Ferdelji?
    Meni sve to ne izgleda kao čist posao.
    I nije čudno što ga je Milanović smijenio. Svaki pametan predsjednik vlade smijenio bi takvog "pomoćnika" zbog takvog intervjua.
    Uostalom, jeste li uopće pročitali intervju ili ovaj slučaj samo koristite da Milanoviću spustite kajlu?

    • štoljpi
      štoljpi   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:48

      Ono, čovjek dokazano uspješan..jebote ne može progovoriti jer je tako bilo nekad u CKSKH i jer je tako rekla Anka partizanka i ti???? Smijete pričati kako je Europa dolina meda i mlijeka, pokupit 15+ milja eura mjesečno i još si na to dići plaće, makar ta ista Vlada "reže" i "štedi" po sitnozuboj stoki a Ferdelji ne može reći što misl??? DO KAD VIŠE TA DEMAGOGIJA???Nabijem te budalesino i tebe i onog ko ti da da drobiš te svoje blasfemije po cijeli dan ovdje...DOSADAN SI KO DOSADNA UŠ! OD KAD SU TAKVI KAO VI DOKAZANI CKSKH LIBERALI KOJI SE ZAKOPČAVATE NA LEĐIMA POČELI PROSVJETLJIVAT OKOLINU OD TAD JE OTIŠLO SVE U K...K...

  • Ana700
    Ana700   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:04

    Bravo Milanovicu !
    Ova Vlada je na samom pocetku i krajnje je neprimjereno od strane Ferdeljia da daje izjave za novine,a kako sam kaze ;jos se nije niti sastao sa Premjerom,
    Jedan pomocnik ministra koji jos nije poceo raditi ne moze si dopustiti takav gaf bez poslijdica,sada kada je imao priliku pokazati sto zna,zasto nije to i ucinio,cini se , najlakse je BLEBETATI !

    • mrgud9
      mrgud9   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:41

      strane elemente se resavamo ..reko drug tito a strucnjaka i ne trebamo vec vjerne clanove partije..

    • mrgud9
      mrgud9   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 19:41

      strane elemente se resavamo ..reko drug tito a strucnjaka i ne trebamo vec vjerne clanove partije..

    • palena
      palena   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 15:08

      Zaboravila si reći:bravo Kajin.

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:17

      Ova vlada ti je na početku kraja :) :)))

    • štoljpi
      štoljpi   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:14

      Ajd iskreno, ko te plaća za ove nebuloze po cijeli dan?Kajin sigurno ne, to znamo jer nema s čim, tko onda? Ako ti ovo što pišeš pišeš zabadaf onda stvarno nisi čist!

  • Blues
    Blues   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:00

    Dobro je prošao da ga nisu proglasili "Čovjekom opasnih namjera"

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 13:51

    Što si IDS onda nije izbacio iz stranke onog glupana Kajina! I on nije zaigrao timski. Zakukurikao je i prije nego se ovaj pojavio. Koji su im to kriteriji. Očito vremena verbalnog delikta nisu prošla!

  • štoljpi
    štoljpi   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 13:48

    Svaka čast gospodine Ferdelji, to je samo početak, ako se po jutru dan poznaje i ovoj Vladi je potreban koristan kadar poput Todorića, kvalitetni ljudi koji znaju kako dobiti poduzeća za jednu kunu i izgraditi ih na državnim poticajima, koji znaju kako graditi imperij na jeftinoj radnoj snazi i ogromnim kreditima, koji znaju kako ulagati milijune dok duguješ milijarde, koji znaju kako držati medije pod kontrolom, kako sagraditi dvorac bez dozvola, to su pravi stručnjaci a ne Vi!
    Tko je Vama kriv što ne znate kako držati političare pod kontrolom???
    Ajde bar imamo kvalitetnog ministra sporta i to iz našega lepega kraja, znat će on sutra galvanizirat našu momčad, bronca je naša!!! Samo da ne pogine junački kao ustaša, na braniku svečane lože...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 14:35

      Ako nije početkom devedesetih, neće ni sad ...

  • jozef
    jozef   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 13:38

    Svaka čast ovome gospodinu koji je uspio zadržati gram zdravog razuma

  • nik šut
    nik šut   Objavljeno: 28. siječnja 2012. u 13:38

    Vladimire F. dobro je da su na vrijeme uočili da si predobar iskren i karakteran čovjek a takvi u njihovu ekipu jednoumlja ne mogu. Njihov program je strateški jak da će na kraju biti samo SORY narode, ako se razumi što je pjesnik htio reći.
    Neka se nisi zamazao tom ekipom.

Ajme meni...

Pročitaj sve
    • "Karamarko vraća HDZ-u stari sjaj. "
    • Ćićo:Štuko e pitura fa bela figura.
    • Jovanović: "Pripremamo zakonodavnu oluju. "
    • Ćićo:Puši, puši, moj vitriću.