Foto HNK Zagreb
Balet hrvatskog skladatelja Brune Bjelinskog »Petar Pan» posljednja je ovosezonska premijera izvedena u četvrtak na pozornici Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu u koreografiji talijanskoga baletnog umjetnika Giorgia Madije i pod ravnanjem maestra Alana Bjelinskog.
Baletna priča o dječaku koji nije želio odrasti vraća se na pozornicu pedeset godina nakon praizvedbe u Hrvatskome narodnom kazalištu kada je izvedena u koreografiji Nenada Lhotke i pod ravnanjem Mire Belamarića.
Jedan od najuspješnijih i najpopularnijih dječjih klasika svih vremena škotskoga pisca Jamesa Matthewa Barriea, Bjelinski je »ispričao» u šest slika koje se odvijaju u dječjoj sobi, na obali drveća, u domu izgubljenih dječaka u sedam velikih stabala, na morskoj obali, ponovno u sedam stabala i na kraju na gusarskome brodu.
Razigrani izgubljeni dječaci su Tomaž Golub, Kristian Manev, Andrea Schifano, Takuya Sumimoto, Sebastian Šimić i Simon Yoshida.
Giorgio Madia koreografijom se počeo baviti 1995., nakon uspješne plesačke karijere. Osim velikih djela klasične baletne literature poput »Trnoružice«, »Orašara« ili »Labuđeg jezera«, za Državni balet u Berlinu postavio je i »Alisine zemlje čudesa« na glazbu Nina Rote i »Oza – divnog čarobnjaka« na glazbu Dmitrija Šostakoviča.