foto: HTZ
Kampanju će provoditi na mrežama Facebook, Instagram i Twitter, i to na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.
povezane vijesti
- Hrvatska tražena na tržištu luksuznog turizma, ali fali avionskih veza: ‘Turiste preuzimamo u Veneciji’
- Hrvatska je u socijalizmu bila euro-šampion naturizma. U 2025. naše vijećnike grozi i toples dok ostatak EU…
- Cijene na hrvatskoj obali skočile čak 50 posto u dvije godine. Hotelijeri posebno upozoravaju na jedan trend
ZAGREB – Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je kampanju “Thank you”, koju će provoditi na društvenim mrežama na 13 tržišta i kojom stranim turistima želi zahvaliti što su ove godine odabrali hrvatska odredišta za svoje odmore, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Kampanju će provoditi na mrežama Facebook, Instagram i Twitter, i to na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.
“Svim stranim turistima ovime zahvaljujemo što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali povjerenje Hrvatskoj i došli u nju na odmore u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je i zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Iznosi pritom i podatke da je od ukupnih sedam milijuna turista koji su u dosadašnjem dijelu godine posjetili Hrvatsku, njih gotovo šest milijuna stranih.
Najviše pažnje Njemačkoj, Sloveniji, Poljskoj i Češkoj
U kampanji se malo više pažnje poklanja tržištu Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke, kao tržištima, koja su uz domaće, ove godine ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj.
Za svako tržište odabrani su i vizuali tri njihove omiljene destinacije i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. To su primjerice za njemačko tržište Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.
Uz te vizuale te zahvalu, kampanju prate i nagradne igre na društvenim mrežama, u kojima će dobitnici osvojiti poklon pakete hrvatskih suvenira.
Iz HTZ-a najavljuju da, nakon kampanje “Thank you”, kreću i s promotivnim aktivnostima za posezonu, s naglaskom na nautiku, kontinentalnu ponudu, eno-gastronomiju te hrvatske nacionalne i parkove prirode.