Vizualno odrastanje

Redizajn Citröenovog C5 Aircrossa: Postao je znatno markantniji i dinamičniji

Edi Prodan

S nizom elemenata, kao i s odbacivanjem dijela njih, C5 Aircross postao je znatno markantniji i dinamičniji, a dolazi i s velikim dijapazonom motora



S više od 260 tisuća prodanih primjeraka od puštanja u prodaju 2018. godine, C5 Aircross uspio se istaknuti na vrlo konkurentnom tržištu kompaktnih SUV-ova. Duljina mu je 4500 mm, širina 1840, visina 1670 mm uz međuosovinski razmak od 2730 mm.


Naklonost težim terenima pokazuje visina podvozja – 230 mm, a ono što ga izdvaja unutar klase je obujam prtljažnika od 580 do 1630 litara s preklopljenim sjedalima. Ono što najviše karakterizira ovu redizajniranu priču C5 Aircrossa su njegovo znatno uozbiljenje i bitno markantniji izgled. Vizualno je širi i impresivniji te uvodi novitete, pa tako zakrivljeni oblici ustupaju mjesto strukturiranijim linijama. Prednji dio sada je uspravniji, pravilne linije i okomita kaskadna konstrukcija doprinose tome da je prednji dio vozila vizualno veći.





Nova zaštitna obloga na donjem dijelu prednjeg odbojnika doprinosi dinamici i naglašava njegovu želju za prestižem. Svjetla nisu mijenjala veličinu, ali je staklo sada izraženije strukture i tamnije kako bi se bolje uskladilo s 3 LED modula koja su sastavni dio karakterističnog svjetlosnog potpisa. Isto kao i na prednjem kraju, suptilan dizajn koji podsjeća na klavirske tipke naglašava upečatljivi 3D efekt ovog svjetlosnog potpisa.


Ručica mjenjača s kromiranim elementima smještena je ispod ruke vozača, a komanda za odabir načina vožnje može integrirati funkciju Grip Control na izvedbama s motorima s unutarnjim izgaranjem, a na izvedbama s punjivim hibridnim motorima pruža mogućnost intuitivnog odabira željenog načina vožnje (Electric, Hybrid ili Sport). Na njoj se nalazi i veliki pretinac u kojem su smještene dvije USB utičnice.



Ovo je jedini SUV u segmentu koji nudi 3 zasebna klizna stražnja sjedala koja se mogu podešavati po nagibu i sklopiti, što nudi modularnost tipičnu za monovolumene. Punjivi hibridni motor na glavnim modelima pruža istinski užitak u vožnji: električna vožnja idealna je za svakodnevne vožnje uz domet do 55 km, a benzinski motor pruža neograničen domet za duga putovanja. Taj motor pruža mogućnost tihe vožnje bez vibracija do 135 km/h u električnom načinu rada i trenutačno dostupan okretni moment od 320 Nm.


U svakom slučaju, lov na nove stotine tisuća kupaca mogao bi sad biti još uspješniji.