Oktanski vikend

Auto moto show Grobnik okupio više od 100 motociklista, slavio je i najuspješniji hrvatski motociklist

Miroslav Krpan

Beatriz Nella Santos ispred Sare Sanchez/M. KRPAN

Beatriz Nella Santos ispred Sare Sanchez/M. KRPAN

Dvostruko slavlje ostvario je i najuspješniji hrvatski motociklist, kojem je u čast pobjeda svirana hrvatska himna. Martin Vugrinec, koji je u klasi STK 600 znakovitom prednošću od 22.591 sekunde pobijedio Poljaka Daniela Blina



GROBNIČKO POLJE  Vikend program motociklista i automobilista u službenim bodovnim sustavima održan je nakon niza godina pod jedinstvenim imenom Auto moto show Grobnik 2021 u zajedničkoj organizaciji Motociklističkog kluba Kvarner i Auto sportskog kluba Kastavac, uz domaćina Automotodrom Grobnik d.o.o. Pokazao se uspješnom formulom uz sudjelovanje 102 motociklista iz 16 zemalja, među kojima čak 20 motociklistkinja te 45 automobilista iz pet zemalja.


Visoke temperature zraka nisu omele sudionike u vrhunskim vožnjama, nadmetanju za svaku poziciju. Među motociklistima, u okviru 77. utrke najstarijeg regijskog prvenstva Starog kontinenta Alpe Adria International Racing Championshipa dva dana za redom u prestižnoj klasi Superbike pobijedio je nekadašnji višegodišnji apsolutni rekorder Grobnika Slovenac Marko Jerman na Ducatiju V4R. Prvog je dana bio pet sekundi, a drugog tek pola sekunde brži od apsolutnog rekordera Grobnika Čeha Michala Prašeka (BMW S1000 RR).


Dvostruko slavlje ostvario je i najuspješniji hrvatski motociklist, kojem je u čast pobjeda svirana hrvatska himna. Martin Vugrinec, koji je u klasi STK 600 znakovitom prednošću od 22.591 sekunde pobijedio Poljaka Daniela Blina, a obojica su vozila Yamahu R6, u subotnjoj utrci popravio je i vlastiti rekord klase star nepune dvije godine. Odvezao je krug grobničkom pistom dugom 4.167,75 metara za 1:28,031 minutu, vozeći 170,449 km/sat, što je gotovo sekundu i pol bolje od starog rekorda. Drugog je dana Poljak ponovo bio drugi uz neznatno manji zaostatak.




U klasi STK 1000 jedna je pobjeda nenadano pripala Talijanu Nicholasu Spinelli (Ducati V2) s 47 tisućinki prednosti ispred srpskog vozača Davida Božića (Honda 1000RR). Božić je i drugi dan bio drugi, ali uz pobjedu Čeha Michala Fille (BMW S1000RR). Pobjede klase SSP 300 odlaze u Češku Oliveru Konigu (Kawasaki Ninja), koji je za gotovo 19 sekundi, u deset krugova, prvog dana nadmašio Slovenca Gašpera Hudovernika (Yamaha R3), koji se u drugoj utrci ipak primakao na razmak tek 173 tisućinke sekunde.


Uz bodovanja Alpe Adria prvenstva i Euro kupova, te šest nacionalnih prvenstava, posebno su bile zanimljive utrke 20 žena – motociklistkinja koje su vozile, prvi put izvan Italije, utrku FIM European Women Cupa. Prvog dana pobjedu za 11 tisućinki odnijela je je Španjolka Sara Sanchez (Kawasaki Ninja 400) ispred sunarodnjakinje Beatriz Nella Santos (Yamaha R3), da bi sutradan plasman bio obrnut, uz – identičan razmak tih 11 tisućinki.


U skupini automobila nižih klasa Prvenstva Hrvatske sudjelovalo je 19 vozača, vožene su po dvije bodovne utrke, a prvu skupnu pobjedu ostvario je Grega Šimunović (AK Saint Christopher Racing Team Gospić) za upravljačem Suzuki Swifta s 2,040 sekundi prednosti ispred »letećeg Bodula« Lovra Badurine (Karting klub Rijeka), koji je Peugeotom 106 morao odraditi i kaznu »stop and go« zbog ranijeg starta, što ga je koštalo pobjede. U drugoj utrci pobjedom je vratio suparniku s znatno većom razlikom.


U brojnijoj skupini jačih klasa dvostruki pobjednik bio je Osječenin Zoran Kotromanović (AK Dubrovnik Racing), koji je Seat Leonom Competition bio brži od Dubrovčanina Žarka Knega (AK Dubrovnik racing) u Cupra Leonu TCR.