Badurini pobjeda i najbrži krug na Nagradi Hrvatske 2021., Automotodrom Grobnik ugostio puno uzbuđenja i nadmetanja

Miroslav Krpan

Foto M. LEVAK

Foto M. LEVAK

Daleko iza njega, više od pola kruga, borbu za prestiž vodili su klupski kolege Grega Šimunović (AK Saint Christopher RT Gospić) u Suzuki Swiftu i Sandro Babić u Škoda Fabiji 1.4 16V.



GROBNIČKO POLJE Drugi dan Nagrade Hrvatske 2021., međunarodne automobilističke utrke na kružnoj stazi Automotodroma Grobnik, bio je pun uzbuđenja, nadmetanja, prekida, ali i slavlja najboljih. U vrhunskoj organizaciji ASK Kastavac i Udruge Staza Grobnik sudjelovalo je 135 vozača, među kojima i poneka vozačica, iz 14 zemalja. Vozio se drugi »set« bodovnih utrka u nizu konkurencija, od državnih prvenstava šest zemalja, TCR Easter Europe Cupa, do FIA CEZ Prvenstva Srednjoeuropske zone.


U drugu utrku TCR Eastern Europe, prestižnog međunarodnog kupa, krenulo je 14 vozača, ali dva prekida uzrokovana sudarima i težim oštećenjima trkaćih automobila, kao i raniji prekid utrke tri i pol minute prije predviđenog vremena, omogućila su samo sedmorici prolazak ciljem. Krivac prvog sudara, neposredno nakon starta, prkosni Talijan Giacomo Ghermandi (Cupra TCR), čak je s kaznom Sportske komisije od 30 sekundi bio među »sretnicima« završetka utrke, ali to zadovoljstvo morali su propustiti Srbin Milovan Vesnić, pobjednik prvoga dana, Žarko Knego, kao i još dva Nijemca, dva Poljaka i jedan Čeh. Pobjedu je slavio Čeh Tomas Pekar (Cupra TCR) s 1,262 sekunde prednosti ispred Poljaka Bartosza Groszeka (Audi RS3 LMS TCR).


Utrkom dana može se proglasiti ona s najbrojnijim sudionicima, TWC4 Twingo Eurocup powered by Glaso. Startalo je 30, a završilo 27 vozača, safety car izlazio je i usporavao, zbližavao vozila i razdvojene skupine u tri navrata, a u konačnici je pobijedio subotnji slavljenik, srpski vozač Mihajlo Mladenović. Iza njega su čak devetorica vozača bila unutar jedne sekunde, od tek 31 tisućinke zaostatka drugoplasiranog Slovenca Mateja Ivanuša te njegovog sunarodnjaka Luke Glazera, koji je uz najbolje odveženi krug utrke od 2:02,345 minuta (102,718 km/sat) bio tek treći sa 69 tisućinke sporijim rezultatom od pobjednika, sve do najboljeg hrvatskog sudionika Filipa Magdića na 11. mjestu i 2,172 sekunde zaostatka. Drugi hrvatski sudionik Viktor Turina bio je tek 18.




Talijan Paolo Brajnik, vozač sa srpskom licencom, bez većih je problema slavio među formulama. Pobjedu je u dvije nedjeljne utrke međunarodne skupine TC do 2000 ccm ostvarila Yasmeen Koloc iz Ujedinjenih Arapskih Emirata vozeći Renault Clio Cup IV.


Utrke hrvatskog prvenstva 35 vozača iz 14 klubova, raspoređenih u dvije skupine, bile su šlag na vikend oktansku tortu grobničke ljepotice. U prvoj utrci »slabijih« klasa elegantnom solo vožnjom trijumfirao je »leteći Bodul« Lovro Badurina (KK Rijeka), koji je svojim Peugeotom 106 grupe 2, klase 6 PH, odvezao i svoje do sada najbolje vrijeme kruga na službenim utrkama Grobnika u vremenu 1:45,828 minuta uz prosjek 136,114 km/sat. Daleko iza njega, više od pola kruga, borbu za prestiž vodili su klupski kolege Grega Šimunović (AK Saint Christopher RT Gospić) u Suzuki Swiftu i Sandro Babić u Škoda Fabiji 1.4 16V. Šimunović je na kraju bio brži za 43 tisućinke, osvojio drugo mjesto grupe 2 iza Badurine, a Babić pobijedio u grupi 1.