Ugodno s korisnim

The Who i Heinz Beanz grah nakon pola stoljeća opet zajedno u akciji. Ovaj put razlog je humanitaran

T.I.

Na omotu albuma "The Who Sells Out" iz 1967. Roger Daltrey se „kupa“ u kadi graha držeći u ruci predimenzioniranu konzervu Heinzova kuhanog graha. Sad zajedno izdaju limitiranu ediciju „Beanz Meanz The Who“ graha kako bi promovirali reizdanje albuma i pomogli bolesnoj i gladnoj djeci



Godine 1967. The Who su izdali svoj treći album, prvi konceptualni s ironičnim nazivom „The Who Sell Out“ ispunjen podjednako genijalnim psihodeličnim melodijama i pop art parodijom konzumerističkog svijeta kroz lažne reklame i jinglove.


Osim audio koncepta, ništa manje nije uspio onaj vizualni, preko relativno jednostavne, ali vrlo efektne zamisli omota albuma. Na njemu se Pete Townshend maže ispod pazuha predimenziniranim dezodoransom, a Roger Daltrey se „kupa“ u kadi graha držeći u ruci također predimenzioniranu konzervu Heinzova kuhanog graha sa sosom od rajčice.


50 godina i nešto kasnije The Who, odnosno preživjeli članovi Townshend i Daltrey udružili su se ponovno s Heinzom, ali ovaj put ne zbog parodije nego iz humanitarnih razloga. Naime, dogovoreno je puštanje na tržište limitiranog izdanja „Beanz Meanz The Who“ konzervi  kako bi obilježili izlazak novog proširenog izdanja LP-a iz 1967., ali i da od prodaje prikupe sredstva za fondaciju Teen Cancer America u SAD-u te za dobrotvorne organizacije Magic Breakfast koja se bori s problemom gladi i The Teenage Cancer zaklade za pomaganje djeci oboljeloj od raka u Velikoj Britaniji.




K tome, ogromna replika ovih konzervi „normalne“ veličine s potpisima Townshenda i Daltreya ide na aukciju preko givergy.uk/HeinzTheWho od četvrtka do nedjelje.


Kako prenosi Music-news.com, Daltrey se ovom prilikom prisjetio fotografiranja za omot albuma u kadi graha i rekao da je zbog sjedenja u grahu koji je netom bio izvađen iz frižidera zaradio jednu od najgorih prehlada u životu. No, nije zamrzio grah. Priznaje da je slab kuhar i drži da je grah iz konzerve „magični doručak“.


“Ne znam nikoga tko ne voli Heinz Beanz, sjajan je. Tako su jednostavni; stavite jaja, stavite tost, kliknete toster, rasporedite jaja i stavite grah u tavu i sve se skupi u jednoj hrpi. Super je. Za nekoga tko ne zna kuhati poput mene, to je najčarobniji obrok koji možete doručkovati: poširana jaja i grah na tostu.”


Jane Ashton iz zaklade Teenage Cancer je rekla da su oduševljeni što su se The Who i Heinz udružili kako bi prikupili sredstva koja će biti iskorišten za financiranje timova medicinskih sestara i specijalista koji neumorno rade na tome da mlade ljudi s rakom što lakše prođu kroz najteža vremena njihovog života.”


“Sredstva koja će dobiti Magic Breakfast pomoći će nam u ostvarenju cilja da svako dijete u Velikoj Britaniji ima doručak i da nastavimo pružati zdrave doručke svakog školskog dana učenicima u preko 1.000 škola u manje razvijenim i dostupnim područjima. Ogromna hvala i Heinzu i The Who! ”


Heinzu nije prvi put da radi ovako nešto u suradnji s glazbenicima. Nedavno su slično učinili s Edom Sheeranom čije se ime našlo na ediciji njihovog poznatog Heinz Ketchupa, čiji je prihod od prodaje također išao u humanitarne svrhe.