Novi trend

Nakon Boba Dylana i Neila Younga, i The Beach Boys prodali autorska prava na svoje pjesme

T.I.

Foto: Wikimedia Commons

Foto: Wikimedia Commons

The Beach Boys su otišli i korak dalje, prodajući prava na kompletan brend, uključujući originalne master trake, pravo na korištenje ime benda i pravo na prodaju oficijelnih memorabilija benda



The Beach Boys su prodali svoj glazbeni katalog i tako se pridružili drugim veteranima rock glazbe kao što su Bob Dylan, Neil Young, Stevie Nicks koji su nedavno učinili to isto. Zapravo, The Beach Boys su otišli i korak dalje, prodajući prava na kompletan brend, uključujući originalne master trake, pravo na korištenje ime benda i pravo na prodaju oficijelnih memorabilija benda.


Kuća slavnih rock and rolla objavila je da je grupa Iconic Artists Group, koju vodi glazbeni manager Irving Azoff, kupila kontrolni udio u njihovom intelektualnom vlasništvu.


“The Beach Boys i naše pjesme bili su jedan od najvećih užitaka i radosti u našim životima”, rekli su članovi benda Brian Wilson, Mike Love, Al Jardine i Carl Wilson u zajedničkoj izjavi.




„Već više od pola stoljeća svjedoci smo kako se generacije obožavatelja sa svih strana svijeta okupljaju kako bi proslavili našu glazbu, plesali i pjevali uz pjesme koje volimo i izvodimo desetljećima. Dok gledamo prema predstojećoj 60. godišnjici Beach Boysa, željeli smo partnera koji će proširiti mogućnosti za naš brend, uz istovremeno očuvanje naše tradicije kao benda čija glazba nadilazi test vremena. Uvjereni smo da su Irving i Iconic idealni partneri i sigurni smo da je trajno nasljeđe Beach Boysa u najboljim mogućim rukama. Jako smo ponosni na ono što smo postigli kao Beach Boysi i na to kako naše pjesme i dalje odzvanjaju kod naših obožavatelja ” – stoji u izjavi benda.


U međuvremenu, Azoff je Beach Boyse nazvao “američkim blagom” i počašćen je da je bend “povjerio Iconicu da čuva i promovira njihovo nasljeđe”.


Dakako, iza ovih lijepih i prijateljskih riječi krije se milijunska gomila zelenih novčanica, no financijski detalji nisu objavljeni.


Za usporedbu, Bob Dylan je prava na svoje pjesme prodao za preko 300 milijuna dolara, za polovicu sveukupno 1180 pjesama koliko je napisao Neil Young, tvrtka Hipgnosis moral je iskeširati 150 milijuna dolara.