Više od reklamnog trika

Iron Maiden i Robinson pivovare proslavili prodaju prvih 30 milijuna pinti piva “Trooper” širom svijeta

T.I.

„Trooper“ je osvojio više zlatnih medalja  British Bottlers 'Institute, i pokupio nagrade na prestižnim natjecanjima u kvaliteti piva kao što su World Beer Awards, Global Beer Masters i International Beer Challenge



Danas prema planu britanske vlade zacrtanom prije nekoliko mjeseci nastupaju neke mjere popuštanja mjera socijalne distance među kojima je najzvučnija ona da pubovi i restorani ponovno otvaraju vrata svojih zatvorenih interijera. Na taj simbolično važan dan, heavy metal skupina Iron Maiden i pivovara Robinson slave prodaju 30-milijuntne pinte (pinta je 0,57 litara), svog zajedničkog proizvoda, piva “Trooper” širom svijeta.


Prošlo je osam godina otkad je „Trooper“, nazvan dakako po znamenitoj pjesmi Iron Maidena, predstavljen tržištu. Iako je u početku sve izgledalo kao kratkotrajni reklamni trik ovo premium britansko pivo s 4,7 promila alkohola, s vremenom u kombinaciji kvalitete proizvoda i globalne popularnosti Iron Maidena prometnulo se u jedno od vodećih i najprepoznatljivijih britanskih aleova koje se izvozi u više od 60 zemalja svijeta, uz dakako dobru prođu u britanskim pubovima i trgovinama.


„Trooper“ je također osvojio više zlatnih medalja  British Bottlers ‘Institute, i pokupio nagrade na prestižnim natjecanjima u kvaliteti piva kao što su World Beer Awards, Global Beer Masters i International Beer Challenge.




Iako su pubovi zatvoreni velikim dijelom 2020. godine, Trooper je i dalje uživao snažnu prodaju putem internetskih distribucijskih partnera i izvoznih lista, pa čak i tijekom godine iznjedrio dvije nove varijacije – „Trooper Fear Of The Dark“ englesko tamno roasted chocolate stout pivo,  te „Trooper“ IPA, s 4,3% alkohola. Oba ova nova piva Trooper ponovno su pripremljena u suradnji s frontmenom Iron Maidena Bruceom Dickinsonom koji je kao osvjedočeni ljubitelj piva u ovom slučaju služio kao kušač i usmjerio proizvođača da dođe do želejna okusa i kvalitete.