Povezivanje ugostiteljskih objekata

TZG Rijeke pokrenula projekt ‘Riječke gastronomske luke’

Alenka Juričić Bukarica

Foto: M. LEVAK

Foto: M. LEVAK

Cilj je brendirati ugostiteljske objekte i povezati ih u jednu cjelinu, ne ovisno o tome kako su registrirani, da li kao restoran, bistro ili nešto treće, već po ponudi. Svi znamo da je i slogan Rijeke Luka različitosti, da je Rijeka luka, i upravo smo iskoristili tu poveznicu, kazao je Škarpa

Riječke gastronomske luke, naziv je novog projekta kojeg je pokrenula Turistička zajednica grada (TZG) Rijeke u suradnji s riječkim poduzećem Abisal. Cilj projekta je povezivanja riječkih ugostiteljskih objekata u zajedničku priču te izgradnja gastronomskog brenda koji se nadovezuje na brend grada Rijeke kao lučkog grada. Istakli su to danas na press konferenciji Petar Škarpa, direktor TZG Rijeke, te Karin Mimica, inicijatorica projekta, javnosti poznata po gastrobrendovima Gastronaut i Restaurant Croatica.  Uključeni ugostiteljski objekti tako bi trebali dobiti nove oznake i logo te bi se kroz zaokruženu marketinšku piču promovirali na domaćem i stranim emitivnim tržištima.


– Cilj je brendirati ugostiteljske objekte i povezati ih u jednu cjelinu, ne ovisno o tome kako su registrirani, da li kao restoran, bistro ili nešto treće, već po ponudi. Svi znamo da je i slogan Rijeke Luka različitosti, da je Rijeka luka, i upravo smo iskoristili tu poveznicu, kazao je Škarpa te dodao kako se ovim projektom želi dodatno pokrenuti riječku gastronomsku scenu i pozicionirati objekte na bolji način. TZG će marketinški u komunikaciji s lokalnim stanovništvom, tako i s turistima prezentirati koji su to objekti, što nude i gdje gosti na najbolji način mogu zadovoljiti svoje gastro potrebe ovisno o tome koju kuhinju žele.


Prema riječima Karin Mimice, ugostiteljski objekti se mogu prijaviti za različite oznake, kao što su romantične luke, obiteljske luke, poslovne luke, ribarske luke, veganske luke, luke za vinske znalce, i ostalo, s time da je projekt i dalje otvoren te je pozvala i same građane da daju svoje prijdloge kakve se gastro luke mogu naći na riječkom području.


– U našem gradu u ugostiteljskim objektima nemamo neki zajednički nazivnik koji bi se mogao podvesti pod brend, kao što je neko autentično jelo ili slično. Ali imamo grad koji je brendiran kao luka te niz malih gastronomskih luka. Nadam se da ćemo ovim projektom postići i da se građani Rijeke lakše snađu u ovoj šarolikoj ponudi koja nas okružuje i što je najvažnije da naše ugostiteljske objekte potaknemo da nam kažu što su te da im pomognemo u tome da se profiliraju, kazala je Mimica. Na terenu se vidi, dodala je, kako ugostitelji iz šarolike ponude teško mogu izdvojiti kakva su to gastronomska luka i tu će im se kroz ovaj projekt pomoći, s time da je u planu i organizacija niza edukativnih radionica za ugostitelje.  Rok za prijavu ugostitelja je 15. veljače s time da ugostitelji koji tek planiraju uskladiti ponudu s propozicijama mogu zatražiti produžetak roka za tri tjedna. No, time projekt ne staje, već ostaje otvoren i dalje.