Komunikacija

Turistička zajednica Rijeke objavila poziv za izradu nove web stranice. Planiraju potrošiti 17 tisuća eura

Sanja Gašpert

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Stranica je zamišljena kao moderan i vizualno atraktivan komunikacijski kanal za sve posjetitelje i potencijalne goste grada, kao i same Riječane



RIJEKA – Turistička zajednica grada Rijeke početkom ove godine raspisala je javni poziv za dostavu ponuda za izradu i održavanje web-stranice TZ-a grada Rijeke. Javni poziv je otvoren do 30. siječnja do 15 sati. Kako ističu u Turističkoj zajednici, želja je napraviti novu web-stranicu, a predviđeni budžet za taj trošak iznosi 17.000 eura, bez PDV-a.


Iskustvo i plan


Najpovoljnija ponuda neće biti ključna za odabir najboljeg ponuđača, već su jednako bitni kriteriji relevantno iskustvo i plan izvedbe web-stranice.


– U skladu s turističkim rastom naše destinacije, koji je posebno izražen u protekloj godini, Turistička zajednica grada Rijeke želi unaprijediti svoju online komunikaciju prateći najnovije trendove u digitalnom marketingu. Svjedoci smo transformacije Rijeke u cjelogodišnju turističku destinaciju, čemu znatno doprinose tradicionalne godišnje manifestacije i brojni uspješni projekti strukturiranja specifičnih oblika turizma koji su izrasli u snažne turističke brendove te podrazumijevaju novi pristup i prilagodbu dosadašnje online prezentacije. Zbog tehničke i vizualne dotrajalosti dijela sadržaja postojeće web-stranice TZ grada Rijeke objavio je javni poziv za izradu i održavanje nove destinacijske web-stranice, ističe direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.




Napominju kako će destinacijska web-stranica služiti za prezentaciju cjelokupne turističke ponude grada Rijeke i turističkih proizvoda te projekata u čijem razvoju sudjeluje Turistička zajednica grada Rijeke. Stranica je zamišljena kao moderan i vizualno atraktivan komunikacijski kanal za sve posjetitelje i potencijalne goste grada, kao i građane, gdje, u nekoliko klikova, svatko može doći do željenih informacija o turističkoj ponudi, atrakcijama, aktivnostima, događanjima i korisnim detaljima koji će im olakšati kretanje po gradu, odabir sadržaja i zanimljivosti koje će posjetiti i istražiti za vrijeme svog boravka u Rijeci i okolici.


Kvalitetna komunikacija


– Jednostavan pristup željenim informacijama prilikom samog odabira destinacije postao je nezaobilazan faktor pri organizaciji putovanja. Web-stranice su u novije vrijeme jedan od osnovnih izvora podataka o destinaciji te upravo kvaliteta, korisničko iskustvo te zanimljiva prezentacija ponude putem multimedijalnih sadržaja znatno doprinose cjelokupnom dojmu koji potencijalni gosti stvaraju prije dolaska u destinaciju. Raspoloživost i kvaliteta informacija koje odgovaraju potrebama posjetitelja olakšavaju planiranje putovanja te znatno utječu na percepciju i zadovoljstvo turističkim iskustvom, kao i na mogućnost pronalaska aktivnosti i doživljaja po mjeri pojedinca, kažu u TZ-u. Dodaju kako će izrada nove web-stranice uključivati i produkciju novih fotografija, videomaterijala i pisanih sadržaja te osvježenu prezentacijsku strukturu cjelokupne ponude prema specifičnim interesima i preferencijama gostiju, te će se na taj način dodatno istaknuti mozaik doživljaja s kojim se posjetitelji susreću u našoj destinaciji.


– Kvalitetna komunikacija između turističke ponude i turističke potražnje među najvažnijim je čimbenicima u upravljanju destinacijom te se nadamo da će nova web- stranica na zadovoljstvo svih pružatelja usluga u turizmu na području grada Rijeke pozitivno doprinijeti jačanju pozicije Rijeke na međunarodnoj turističkoj karti te unaprijediti prezentaciju turističke ponude grada na domaćem i emitivnim tržištima, kaže Škarpa.