Foto: D. ŠKOMRLJ
Novi komunikacijski alat objedinjuje različite informacije iz različitih izvora
povezane vijesti
RIJEKA – Nakon što je početkom godine Studentski centar Rijeka izradio aplikaciju za mobitele putem koje studenti mogu provjeriti što se toga dana nalazi na meniju u menzi, kao i kontaktirati Studentski centar te pronaći posao, ta je ustanova sada otišla korak dalje i otvorila je svoj portal, kao i YouTube kanal.
Portal pod nazivom Svjetionik prvenstveno ima cilj, kaže ravnatelj Studentskog centra Dinko Jurjević, informirati studente i djelatnike Sveučilišta o svemu onome što se u Studentskom centru događa.
– Studenti riječkog Sveučilišta već imaju svoj portal Kišobran, no portal Svjetionik tematski je vezan za sve segmente rada Studentskog centra. Ove smo godine pokrenuli i newsletter s istim ciljem informiranja studenata. On izlazi povremeno, a portal je brži način komunikacije sa studentima. Na njegovoj je izradi bila angažirana studentica dizajna Akademije primijenjenih umjetnosti, a u budućnosti ćemo vjerojatno angažirati još studenata, kaže ravnatelj.
Novi komunikacijski alat objedinjuje različite informacije iz različitih izvora, odnosno sektora djelovanja te omogućuje pristup brojnim aplikacijama, a ujedno formira korisničku bazu podataka o radu i uslugama Centra. Portal pruža i mogućnost interakcije s korisnicima s obzirom na to da putem posebnog obrasca čitatelji mogu predlagati teme.
Odgovarajući na suvremene potrebe i aktualne trendove, Studentski je centar otvorio i službeni YouTube kanal. U sklopu Službe za organizaciju slobodnog vremena studenata prvo se krenulo s emisijom »Na kavi s…«, u kojoj su do sada sudjelovali razni djelatnici Sveučilišta, među kojima i rektorica.
Osim te emisije, u suradnji Službe za organizaciju slobodnog vremena studenata i Catering kuhinje krenulo se i s emisijom »Kuhajte s nama«, čiji je cilj studentima približiti osnove kuhanja pojedinih namirnica.