Nikako do operatera

Spuštena rampa revoltirala vozače: ‘Punih pola sata smo čekali da izađemo s parkirališta Delta’

Vladimir Mrvoš

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

U slučaju tehničkih poteškoća, servisna služba u najkraćem mogućem roku dolazi na parkiralište te otklanja kvar, kazali su nam u Rijeka plusu



RIJEKA – Parkiralište Delta, najveće i mnogima omiljeno riječko parkiralište zbog blizine svih sadržaja u središtu grada, često je prepuno. Gotovo svakodnevno u jutarnjim satima stvara se gužva kako pri ulazu, tako i pri izlasku s parkirališta, pa mnogi korisnici, nakon što plate parkiranje i za izlaz čekaju duže od 10 minuta moraju ponovo platiti parkirališnu kartu kako bi mogli izaći iz prostora parkirališta.


»Zarobljeni«


Naš je čitatelj više od pola sata čekao ispred rampe koja se nije dizala, on i ostali vozači ostali su »zarobljeni« na Delti, a posebno su bili revoltirani zbog činjenice što na parkiralištu ne postoji osoba koja bi rješavala takve probleme. Nekoliko puta su bezuspješno pokušavali telefonskim putem doći do operatera parkirališta, a kada se ovaj napokon javio, podignuo je rampu i kolona vozila mogla je izaći s Delte.


Pitanje o ovom problemu uputili smo tvrtki Rijeka plus koja upravlja riječkim parkiralištima. Zanimalo nas je objašnjenje što se zapravo dogodilo, ali i kako se taj problem u budućnosti misli riješiti. Iz TD-a Rijeka plus dobili smo odgovor da parkiralište Delta kao najfrekventnije parkiralište u gradu, uredno radi.




»U veljači 2023. godine na navedenoj lokaciji instalirana je najsuvremenija oprema, takozvani LPR (License Plate Recognition) sistem prepoznavanja registarskih tablica, te dvije automatske blagajne s jasnim uputama o plaćanju. Prilikom ulaska na parkiralište, korisnik uzima tiket te ima 10 minuta besplatnog vremena da pronađe parkirno mjesto. Ukoliko ga ne pronađe, izlazi bez plaćanja naknade s navedenog parkirališta. S obzirom na to da korisnici često previde navedeni period i dolaze na rampu nakon isteka gratis perioda, rampa se ne podiže, što stvara gužve i kolone. Dakle, ako je korisnik iskoristio 10 minuta dužan je otići na blagajnu i platiti iznos naveden na automatskoj blagajni koji se obračunava skeniranjem barkoda.


Gumb za vezu


Na taj način rampa će se uredno podignuti, te se kolone neće stvarati. Nužno je napomenuti kako na parkiralištima, pa tako i na Delti, vrijede pravila kao i na svakoj drugoj prometnici. Također, na automatskim blagajnama i na rampama nalazi se gumb čijim se pritiskom direktno uspostavlja veza s Nadzornim centrom koji je dostupan 24 sata. U slučaju bilo kakvih tehničkih poteškoća, servisna služba u najkraćem mogućem roku dolazi na parkiralište te otklanja kvar, kako bi parkiralište funkcioniralo bez zastoja«, odgovorili su nam iz Rijeka plusa.


Vrijeme ističe i zbog uredovanja »pauka«


Problem je na parkiralištu Delta i što neki vozači svojim neodgovornim parkiranjem i lošom prometnom kulturom parkiraju izvan označenih parkirnih mjesta, na mjestima označenim za prolaz. Tako se stvaraju i nepotrebne gužve pa mora »djelovati« i pauk. To stvara probleme ne samo pri ulasku i traženju mjesta za parkiranje već i pri izlasku, pa mnogi korisnici imaju problema jer im istekne »dozvoljeno« vrijeme od plaćanja parking karte do izlaska s parkirališta.