Ovako Bakrani dočekuju turiste / Foto [email protected]
Cilj Baštinske škrinjice je animiranje lokalnog stanovništva u svrhu prikupljanja i očuvanja vrijednog baštinskog materijala
povezane vijesti
Kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije u projektu »Baštinska škrinjica« TZ-a grada Bakra, projektu osmišljenom u doba korone, prepoznali su Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i turistički časopis Way to Croatia i dodijelili joj nacionalnu godišnju nagradu »Simply the Best za 2020. godinu«.
Projekt Baštinske škrinjice nastao je iz potrebe da se, unatoč posljedicama epidemije, nastavi s radom. Njezin je cilj animiranje lokalnog stanovništva u svrhu prikupljanja i očuvanja vrijednog baštinskog materijala.
Brojni stanovnici i zaljubljenici u bakarski kraj odazvali su se pozivu turističke zajednice šaljući joj fotografije, stare razglednice, autorske pjesme, priče i zanimljive zapise o raznim povijesnim ličnostima.
U škrinjici su pohranjeni Praputnjarski zapisi te brojne zanimljive priče poput one o slijepom bakarskom vodonoši, Ivanu Čopu, koji je živio u Bakru krajem 19. stoljeća. Svoje mjesto u Škrinjici pronašla je i priča o ženama bakarske obitelji Roberti koje su, više od 150 godina, s koljena na koljeno prenosile i brižno čuvale recept za Bakarsku tortu.
TZ Grada Bakra u suradnji s pekarom »Vrbnik« uspjela je oživjeti taj recept i u svoju ponudu uvrstiti »Bakarsku tortu«, čime se dodatno obogatila gastronomska ponuda Grada Bakra. No, nije to jedina nagrada »Simply the Best« koja je stigla u Bakar.
Turistička agencija »Via Mea« osvojila je nagradu u kategoriji Putnička agencija – suradnja s lokalnom zajednicom za unapređenje turističke ponude grada Bakra i za razvoj novog turističkog proizvoda, baštinske gastro manifestacije Tuna fest.
– Svima zaslužnima za ova priznanja, koja su nam vjetar u leđa da budemo još bolji i kreativniji u daljnjem radu, veliko hvala, rekla je Sonja Jelušić Marić, direktorica TZ-a Grada Bakra.