Promocija kvarnerskog tuzrizma

Sajam u Münchenu: Kvarner je i blizu, i blizak Bavarcima

Slavica Bakić

Većina turističkih subjekata s Kvarnera i ove se godine predstavila na zajedničkom štandu Turističke zajednice Kvarnera / Snimila Slavica BAKIĆ

Većina turističkih subjekata s Kvarnera i ove se godine predstavila na zajedničkom štandu Turističke zajednice Kvarnera / Snimila Slavica BAKIĆ

Dobro je to što sada imamo i avioliniju iz Münchena za Rijeku koja olakšava dolazak gostiju iz Njemačke, kaže direktorica TZ-a Kvarnera Irena Peršić Živadinov



MÜNCHEN  Kvarner je Bavarcima i blizu i blizak, i tako je već desetljećima. Vole ga jer do njega mogu doći u vlastitom aranžmanu, bez posredstva agencija, automobilima i kamperima, a upravo to je način na koji Nijemci općenito najradije putuju.


Na Kvarneru ne manjka kvalitetnih kampova i privatnog smještaja, što gosti iz Njemačke tradicionalno najviše traže, a iz godine u godinu sve je bogatija i tzv. outdoor ponuda jer je upravo aktivni odmor ono što suvremeni turisti najviše traže, bez obzira je li riječ o »baby boomerima«, danas već ljudima u »ozbiljnijoj« životnoj dobi, ili o putnicima Y, ili čak Z generacije.


Foto Slavica Bakić


Foto Slavica Bakić





Sve to uzimaju u obzir i kvarnerski turistički djelatnici koji su se i ove godine predstavili na jednom od najstarijih njemačkih turističkih sajmova, F.re.e u Münchenu.


Većina turističkih subjekata s Kvarnera i ove se godine predstavila na zajedničkom štandu Turističke zajednice Kvarnera, a manji dio izlagača iz ove regije odabrao je promociju na štandu Hrvatske turističke zajedice.


Početnu tvrdnju o tome da je Kvarner i blizu, i blizak Bavarcima, potvrđuje i Tanja Augustinović, viša stručna suradnica u TZ-u Kvarnera i osoba koja uglavnom »operativno« vodi promociju regije na njemačkom tržištu, pa tako i predstavljanje na ovom sajmu u bavarskoj prijestolnici.


– Jug Njemačke nas poznaje detaljno, to vidimo po upitima na štandovima, i njih zanimaju novosti, nove ponude i manifestacije. Na sjeveru zemlje su čuli za nas, znaju da smo »u modi« i da k nama treba doći. Tu imamo dosta prostora za etabliranje budući da se naše susjedne subregije toliko ne promoviraju na našem tržištu pa je to nama šansa da ljudi, kada požele doći u Hrvatsku, dođu prvo upravo na Kvarner i vjerujem da će, zahvaljujući našoj ponudi i profesionalno odrađenom poslu, poželjeti vratiti se, kaže Tanja Augustinović.


Više možete pročitati u tiskanom izdanju Novog lista u subotu!