Foto I. Tomić
RIJEKA Biti pomoćnik u nastavi izazovan je posao, jer svatko je dijete različito. To je posao u kojem se susrećete s različitim teškoćama i specifičnim potrebama djece, a ono što me najviše motivira je kada se učenik s teškoćama osjeća jednako vrijedno kao i svi ostali učenici – ispričala je Tamara Polegubić koja se već tri godine bavi tim poslom. Ona je s kolegama, kojih je ove školske godine bilo 43 u 16 riječkih osnovnih škola, sudjelovala na završnoj konferenciji projekta »RInkluzija – riječki model podrške učenicima za djecu s teškoćama« koja se održala u Centru za odgoj i obrazovanje.
Brošura i igra
Predstavljajući brošuru pročelnica Odjela gradske uprave za odgoj i obrazovanje Sanda Sušanj istaknula je da je brošura rezultat rada pomoćnika u nastavi i koordinatora, a u kraćim segmentima opisuje inkluziju i proces inkluzije u Rijeci, zadaće pomoćnika u nastavi, kao i stručnih suradnika u nastavi, a obrađuje i područje suradnje s roditeljima. Osvrćući se na problem nesustavnog zapošljavanja pomoćnika u nastavi riječki gradonačelnik Vojko Obersnel istaknuo je da je jedno od temeljnih ljudskih prava pravo na jednakost, a upravo RInkluzija stvara pretpostavke jednakosti u obrazovanju za učenike koji zbog određenih problema bez pomoći ne bi mogli pratiti nastavu na odgovarajući način.
– S projektom smo krenuli 2009. godine i to sa skromnih šest pomoćnika u nastavi, a kroz godine njihov se broj postupno povećavao. pored dobrobiti za učenike projekt djeluje i na nezaposlene osobe kojima se otvaraju radna mjesta.
Potpora EU-a