Projekt

Rijeka uvodi inovativan model stručne prakse budućih odgajatelja

Ingrid Šestan Kučić

Ilustracija / Foto Vedran Karuza

Ilustracija / Foto Vedran Karuza

Riječ je o projektu Dječjeg vrtića Rijeka i Učiteljskog fakulteta u Rijeci



Na stručnom skupu Agencije za odgoj i obrazovanje, koji je okupio 500 stručnjaka iz područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, Dječji vrtić Rijeka i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci predstavili su inovativan model stručne prakse studenata budućih odgojitelja.


Riječ je o modelu koji se počeo provoditi prošle pedagoške godine pod nazivom “Model integrirane stručne prakse studenata budućih odgojitelja: društveno korisno učenje i pomoć poslodavcima u osiguravanju nedostatnog broja stručnog kadra u radu s djecom rane i predškolske dobi”.


Najvažnije je obilježje projekta nov pristup organiziranju stručne prakse na način da studenti u odgojnim skupinama borave svakodnevno po tri sata i to tri mjeseca u kontinuitetu.




Takva praksa im, uz izvrsne mentore, omogućuje iskustveno povezivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, a predstavljeni model rada prepoznat je kao inovativan i vrlo poticajan doprinos mogućeg prevladavanja nedostatka stručnih djelatnika u predškolskim ustanovama.