Najsvježiji podaci

Rijeka u prosincu posjećenija nego rekordne 2019., evo svih brojki

Alenka Juričić Bukarica

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Prošlog mjeseca u gradu je boravilo oko 6.500 gostiju, a u prosincu 2019. njih oko 6.380. Najveće povećanje bilježi se kod domaćih turista čiji su dolasci narasli s 2.673 na 3.366



Rijeka je sa svojim Adventom i novim hotelskim kapacitetom Hilton Costabella Beach&spa resortom prošlog mjeseca uspjela privući više gostiju nego pretpandemijske 2019.


Naime, prema podacima Turističke zajednice grada Rijeke, prošlog mjeseca u gradu je boravilo oko 6.500 gostiju, a u prosincu rekordne 2019. njih oko 6.380.


Pritom se najviše povećanje bilježi kod turista iz Hrvatske čiji je broj dolazaka narastao s 2.673 na 3.366.


Povratak Austrijanaca




Turisti iz Njemačke zadržali su se na približno istoj razini, naime, u prosincu 2019. ih je u Rijeci boravilo oko 250, a prošlog mjeseca oko 240.


Znatno povećanje dolazaka bilježi se, pak, i kod gostiju iz Austrije.


Naime, za Advent prije pandemije u Rijeci ih je bilo oko 160, a u prosincu 2021. oko 330.


Slična situacija je i s turistima iz Slovenije koji su zabilježili povećanje s 293 dolaska na 474 dolaska.


Tijekom prosinca tako je ostvaren broj dolazaka koji za 2 posto nadmašuje rezultate iz prosinca 2019. godine s praktički jednakim brojem noćenja iz usporednog razdoblja.


Takvim rezultatima najveći obol dali su, dakle, domaći gosti koji bilježe rast od 26 posto u dolascima i 25 posto u noćenjima, što je izuzetan pokazatelj koji ukazuje na potencijale domaćeg turizma u zimskim mjesecima.


U riječkom TZ-u su, komentirajući kraj godine, istaknuli kako u turističkom smislu turbulentnu 2021. godinu grad Rijeka završava “u svijetlim i uspješnim tonovima”.


– Naime, broj turista tijekom prosinca nadmašio je i rekordne brojke iz 2019. godine. Uspješnom suradnjom svih dionika turističke industrije grad Rijeka vraća se na staze turističkog rasta koji je, ukoliko izuzmemo pandemijsko razdoblje, prisutan već dugi niz godina.


Velike investicije u hotelski smještaj te privlačenje gostiju više platežne moći i kontinuirano podizanje kvalitete privatnog smještaja, polako ali sigurno Rijeku pozicioniraju kao grad koji ima što reći i u segmentu gradskog, cjelogodišnjeg turizma, ukazao je Petar Škarpa, direktor TZG-a Rijeke.


Podsjeća kako je riječki TZ u suradnji s Gradom Rijekom pokrenuo projekt Winter Passa.


Ovaj projekt, kao i promidžbene aktivnosti vezane uz Advent, bio je u najvećoj mjeri usmjeren domaćem tržištu zbog epidemiološke situacije u susjedstvu, čemu se također može zahvaliti velik porast broja dolazaka domaćih gostiju.


Ispunjen cilj


U riječkom TZ-u su podsjetili i kako je bogati riječki Advent, sukladno ograničenjima zbog epidemioloških mjera, ove godine ponovo organiziran na više lokacija u centru grada i na Trsatskom kaštelu, ali i dodatno obogaćen programom Adventiranja kod Kazališta koji su Riječani i svi gosti izuzetno dobro prihvatili.


– Time je na vrlo atraktivnoj lokaciji pokrenuta još jedna točka okupljanja građana i gostiju tijekom adventskih zbivanja i dodatno obogaćen program adventskih događanja koji je prepoznat u Hrvatskoj i okolnim zemljama što dokazuju i turistički rezultati za prosinac.


Zajedničkim djelovanjem svih subjekata uključenih u kreiranje riječkog turističkog proizvoda uspješno je ispunjen cilj turističkog rasta u prosincu te se nadamo da ćemo i u nadolazećim mjesecima, ukoliko epidemiološke mjere ne ograniče turistička kretanja, ići u smjeru stalnog rasta.


Potvrdilo se da su Rijeci u zimskim mjesecima domaći gosti i gosti iz susjednih zemalja, kojima smo lako dostupni kao vikend -destinacija, glavna tržišta te ćemo u tom smislu kreirati i buduće promotivne aktivnosti u zimskom razdoblju, dodao je Škarpa, istaknuvši i nadu kako će se pozitivni trendovi nastaviti i u aktualnoj turističkoj 2022. godini.


Učinak Winter Passa


Winter Pass je omogućio svim pružateljima smještaja u gradu da svojim gostima koji borave dva ili više dana u zimskom periodu u smještajnim objektima, izdaju voucher koji gostima daje mogućnost da besplatno posjete sve muzeje u gradu te Astronomski centar Rijeka i Bazene Kantrida.


Tom akcijom TZG Rijeke je na sebe preuzeo pokretanje, promidžbu i financiranje projekta koji se nastavlja u zimskoj sezoni i dalje, sve do 30. ožujka.


Projekt je usmjeren na povećanje atraktivnosti ponude smještaja i boravka u našem gradu tijekom zimskih mjeseci i cilja na povećanje broja dolazaka i noćenja te sveukupne potrošnje turista u destinaciji.