TZ Rijeka

Predstavljen Rijeka Outdoor: Hoće li motivirati goste za dolazak u Rijeku i prsten čitave godine?

Alenka Juričić Bukarica

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

Rijeka Outdoor projekt je posvećen cikloturizmu i pješačenju



Rijeka Outdoor, novi zajednički projekt Turističke zajednice Rijeke i TZ-a Riječkog prstena na temu cikloturizma i pješačenja predstavljen je danas javnosti.


Naime, na press konferenciji održanoj u hotelu Continental, istaknuto je kako je riječ o novom web portalu i aplikaciji koja ujedinjuje postojeće projekte Rijeka Bike i Rijeka Hike.


Novi projekt, ali i značaj cikloturizma za Rijeku i Hrvatsku predstavili su, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke te Ivan Pletenac, predstavnik tvrtke Molekula koja je radila na web stranici i mobilnoj aplikaciji.




Tako je direktor riječke TZ u uvodu istaknuo kako je projekt rezultat suradnje TZ-a Rijeke i TZ-ova općina i gradova Riječkog prstena te ukazao na potencijale koje Rijeka i Riječki prsten kao destinacija imaju u kreiranju novih proizvoda na temu cikloturizma.



– Rijeka s Riječkim prstenom među prvima je kreirala posebnu mobilnu aplikaciju posvećenu našoj ciklo ponudi koje je objavljena 2015. godine, a 2016. godine smo sa cijelim projektom koji se tada zvao Bike Rijeka osvojili drugo mjesto za izvrsnost i inovacije u turizmu Svjetske turističke organizacije Ujedinjenih naroda (UNWTO) u kategoriji Inovacije u istraživanju i tehnologiji.


Rijeka Outdoor je nastavak razvijanja projekta koji sada uključuje više elemenata kao i posebna tematska događanja koja će organizirati turističke zajednice i partneri u destinacijama, istaknuo je Škarpa.


Rijeka Outdoor projekt je i ovaj put prepoznat kao jedan od značajnijih prijedloga koji je sufinanciran sredstvima Hrvatske turističke zajednice iz Fonda za udružene turističke zajednice.


Kristjan Staničić stoga je, pak, ukazao kako je ovaj projekt zajedno s ukupnom outdoor ponudom ustvari odličan motiv dolaska gostiju u Rijeku i Riječki prsten, ne samo ljeti, već kroz čitavu godinu.


Naime, Rijeka outdoor u ovom trenutku uključuje ponudu na temu ciklo i trail ponude destinacije za popratnim informacijama, te će se ponuda i projekt nadopunjavati u suradnji s partnerima na destinacijama.


– Vrlo je pohvalno i što je ovdje riječ o projektu nastalom u sklopu udruživanja turističkih zajednica grada Rijeke i Riječkog prstena što dokazuje da se udruženim projektima dolazi do više financijskih sredstava te se dobiva veća i bolja vidljivost, ali i snažniji promotivni efekt, istaknuo je Staničić, nadodavši kako je i ovim projektom Rijeka potvrdila svoju transformaciju iz tranzitnog u turistički grad u koji gosti rado dolaze i borave.


Govoreći, pak, o samim detaljima web stranice i aplikacije, Ivan Pletenac iz Molekule je ukazao kako su putem mrežne stranice i mobilne aplikacije svi podaci dostupni u najtočnijoj verziji.


Pored redovnih informacija koje uključuju opise ruta dostupne su i posebne informacije o težini i specifičnosti rute kao i GPS podaci. Mobilna aplikacija dostupna je odmah za iOS i Android operativne sustave.


Zaključnu riječ na predstavljanju, a kojem su prisustvovali i direktori TZ-a Riječkog prstena, dao je Marko Filipović, gradonačelnik grada Rijeke.


– Rijeka, kako vidimo i iz najnovijih podataka, privlači sve veći broj turista te smo u plusu 20 posto u odnosu na 2019. po čemu smo prvi u Hrvatskoj.


Prepoznati smo i kod stranih, ali i kod domaćih turista i polako prelazimo iz klasične city-break destinacije u destinaciju u kojoj se gosti zadržavaju i duže, koja im je ujedno i baza iz koje potom posjećuju Crikveničku, Opatijsku rivijeru, otoke, ili Gorski kotar, istaknuo je Filipović te dodao kako vesele i najave investicija u turizam.