"Kreativni izlozi"

Poziv riječkim poduzetnicima da se uključe u akciju uređenja izloga u povodu proslave Dana sv. Vida

Sanja Gašpert

Foto Grad Rijeka

Foto Grad Rijeka

Tematika uređenja izloga povodom Dana grada Rijeke su Sv. Vid i Fiumanka



Grad Rijeka poziva poduzetnike, korisnike poslovnih prostora koji posjeduju izloge u užem centru grada – područje Korza i ulice koje su neposredno vezane na Korzo – da se uključe u akciju uređenja izloga povodom proslave Dana sv. Vida.


Tematika uređenja izloga povodom Dana grada Rijeke su Sv. Vid i Fiumanka. Akcija uređenja izloga dio je projekta “Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva”, koji tradicionalno provodi Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte.


Projekt podrazumijeva povezivanje stručnih znanja i talenata učenika Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR) koji su pod vodstvom svojih mentora te praktičnih iskustava i potreba poduzetnika, korisnika poslovnih prostora s izlozima u užem centru grada.




– Cilj ovog projekta je omogućiti mladim učenicima završnih razreda ŠPUR-a da svoja praktična znanja, nadograđujući ih sugestijama iskusnih poduzetnika, prezentiraju građanima Rijeke dajući time značajan doprinos uređenju i unaprjeđenju izgleda užeg gradskog središta.


Posredno, na ovaj način, svi sudionici doprinose promicanju kulturno-povijesnih vrijednosti svoga grada te unapređenju razvoja urbanog turizma u Rijeci, kažu u Gradu Rijeci.


Prijave se dostavljaju na e-mail adresu: [email protected], do 10. svibnja, a podnose se putem obrasca prijave, koji je sastavni dio javnog poziva, objavljenog na web stranici Grada Rijeke.


Broj prijava koje će se uzeti u razmatranje limitiran je raspoloživim brojem učenika te će se prijave uzimati u obzir prema mišljenju predstavnika ŠPUR-a o kompatibilnosti izloga, poduzetničke aktivnosti i pojedinih učenika koji će u njima prezentirati svoje radove.