Objavljeni podaci

Na Kvarneru u srpnju 67 posto dolazaka i 66 posto noćenja u odnosu na lani

Hina

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Od početka 2020. godine do 20. srpnja u PGŽ-u je ostvareno 43 posto lanjskih dolazaka i 50 posto noćenja



Na području Primorsko-goranske županije ovog mjeseca do 20. srpnja ostvareno je 67 posto dolazaka i 66 posto noćenja gostiju u odnosu na prošlogodišnje rezultate, izvijestila je u srijedu direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić-Živadinov.


Rezultati su znatno bolji od očekivanih s obzirom da su turistički djelatnici u anketama navodili da bi bili zadovoljni i s 30 posto ostvarenog prošlogodišnjeg turističkog rezultata, rekla je ona na konferenciji za novinare.


Od početka 2020. godine do 20. srpnja u PGŽ-u je ostvareno 43 posto lanjskih dolazaka i 50 posto noćenja.




U usporedbi s rezultatima drugih hrvatskih regija te prosjekom u cijeloj zemlji, Primorsko-goranska županija je ostvarila najbolje rezultate i po broju noćenja i popunjenosti ukupnih komercijalnih kapaciteta u lipnju i dosadašnjem tijeku srpnja. Tako je u lipnju ostvarila 36 posto noćenja, a prosjek Hrvatske je bio 27 posto, te popunjenosti komercijalnog smještaja s 14,4 posto prema hrvatskom prosjeku od 10,6 posto. U srpnju, do 20. srpnja, indeks noćenja prema 2019. u PGŽ bio je 66, a popunjenosti komercijalnog smještaja 42,1.


U prvoj polovici godine najbolji rezultati u PGŽ ostvareni su na Krku, s 37 posto ukupnog turističkog prometa, te na opatijskoj i crikveničko-vinodolskoj rivijeri s po 13 posto. Po tipu smještaja na prvom mjestu su objekti u domaćinstvu s 37 posto udjela te kampovi sa 16 posto. I u srpnju je otok Krk prvi među subregijama, a slijede crikveničko-vinodolska rivijera i otok Rab.


Peršić-Živadinov je ustvrdila da se pokazala ispravnom strategija usmjerenja prema razvoju brendova i ulaganju u kvalitetu, što su pratile investicije u turizmu. Najkvalitetniji smještaj se prvi punio, rekla je. Drugi čimbenici koji su pomogli ostvarenju dobrog rezultata na Kvarneru su blizina destinacije te zadovoljstvo gostiju sigurnošću i standardom zdravstvene zaštite, ocijenila je.