Kandidat PGS-a

Marko Sobotinčić želi biti načelnika Čavala: Automotodrom može postati motor razvoja cijelog kraja

Sanja Gašpert

Marko Sobotinčić

Marko Sobotinčić

Projektu Automotodroma Grobnik posvećen sam posljednjih 10 godina i vjerujem da se vrlo brzo može naći investitor koji će taj objekt zajedno s nama unaprijediti da bude u vrhu svjetskog automoto sporta. Interes nekoliko investitora postoji



ČAVLE – Već poznato ime na čavjanskoj političkoj sceni, Marko Sobotinčić (PGS) kandidat je za načelnika Općine Čavle. Ovaj četrdesetčetverogodišnji ponosan otac troje djece i dugogodišnji poduzetnik i suvlasnik uspješne kompanije kandidira se četvrti put.


Za brže i odlučnije promjene


Njegov dosadašnji politički put obilježilo je glasno i jasno zastupanje smjera razvoja Općine Čavle, koje je često argumentirano branio, a sigurno će ostati zapamćen po svojem angažmanu i jasnom stavu u kojem smjeru treba krenuti s razvojem Automotodroma Grobnik.


Kandidirali ste se četvrti put, u svojoj četrdeset i četvrtoj godini života, što Vas i dalje motivira?


– Već sam 16 godina prisutan u političkom životu našeg kraja kroz rad u Općinskom vijeću i koliko god sam uspio provesti i realizirati neke svoje ideje kao općinski vijećnik, činjenica je da prava moć za promjene leži u izvršnoj vlasti. Ponekad sam i tvrdoglavo i odlučno zagovarao smjer razvoja u kojem smatram da Općina Čavle mora krenuti, puno brže i odlučnije nego dosad, ali to je isključivo zato što svoje stavove baziram na znanju i iskustvu ne samo svojem već i svih ljudi koji su sve ove godine sa mnom bili na listama, ali i u svakodnevnom kontaktu s našim poduzetnicima, obrtnicima, radnicima i svim građanima koji su mi sve ove godine bili velika podrška.


Koji su Vaši prioriteti ako budete izabrani za načelnika?




– Ono što svakako moram istaknuti kao najvažnije jest pitanje Automotodroma Grobnik. Taj objekt, koji je u vlasništvu Općine, može postati motor razvoja cijelog našeg kraja, a ja sam tom projektu posvećen već posljednjih 10 godina i vjerujem da se vrlo brzo može naći investitora koji će ga zajedno s nama unaprijediti da bude u vrhu svjetskog automoto sporta. Interes nekoliko investitora postoji, ali za to moramo pod hitno razriješiti odnose i krenuti svi zajedno naprijed. Usto svakako treba dodati i aerodrom i prostor bivše Hidroelektre, koji mogu postati sicilijska dolina našeg kraja.


Često ste govorili i o poduzetničkim zonama, u kojoj su mjeri one izgrađene i koji su prioriteti?


– Znanjem i iskustvom trebamo ubrzati razvoj i pokušati kroz godine doseći razinu razvijenosti naše susjedne Industrijske zone Bakar na Kukuljanovu. Ceste i infrastruktura kao osnov za daljnji razvoj bit će mi prioritet u prvim mjesecima mandata, a posebno u zonama Gorica i zoni kraj Metroa. Moramo povećati komunikaciju s gospodarstvenicima, pratiti njihove potrebe i reagirati na njihove probleme.


I maškare su važne


Mnogi će građani zamjeriti jutarnje i poslijepodnevne gužve na semaforima, u kojoj mjeri je to u Vašem fokusu?


– Izgradnjom dvaju rotora, jednog u samom centru Čavala, a drugim velikim rotorom zamijeniti sadašnje semafore riješit će se problem jutarnje i poslijepodnevne gužve, ali isto tako i uljepšati cijelu vizuru samog centra. Veliki rotor kod semafora je ujedno i preduvjet rješavanja problema prometa prema Bajčevu i Rakovu selu.


Što u narednom razdoblju mladi mogu očekivati od vas?


– Prvo, cijena vrtića u Općini Čavle je previsoka i ja to s troje djece jako dobro znam. Konačno, niti jedno moje dijete ne ide u vrtić, pa mi ne mogu zamjeriti da sam u sukobu interesa, kako su to zlonamjernici prije znali govoriti. Već u prvoj godini mandata namjeravam spustiti cijenu vrtića na 600 kuna za sve uzraste jer duboko vjerujem da svako dijete ima pravo na vrtić i jednake šanse za uspjeh. Općina Čavle i TZ Čavle moraju preuzeti organizaciju maškaranih tanci i maškare održavati svake subote kao nekad, a to smatram važnim jer je to dio naše tradicije i dužnost je naša da tu tradiciju sačuvamo za nas i za generacije koje dolaze.