Turistička zajednica

Kvarner se virtualno predstavio slovačkim i češkim agencijama

Bruna Matičić

Budući da su gosti iz Češke i Slovačke u posljednje dvije godine ostali među najvjernijima, prvu virtualnu prezentaciju TZ Kvarnera posvetio je tim tržištima



RIJEKA – Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom održala je virtualnu prezentaciju u kojoj je predstavnicima čeških i slovačkih agencija predstavila turističku ponudu naše regije.


Novi ciklus


Time je otpočela s novim ciklusom održavanja prezentacija, a prema riječima direktorice Irene Peršić Živadinov, promotivne aktivnosti i kampanje i ove će se godine uglavnom provoditi u virtualnom obliku i pokretat će se ovisno o stanju na pojedinom tržištu.


– Budući da su nam gosti iz Češke i Slovačke u posljednje dvije godine ostali među najvjernijima, prvu našu virtualnu prezentaciju posvetili smo tim tržištima. Prezentaciju je pratilo je oko 30 predstavnika čeških i slovačkih agencija, a kako gosti iz Češke i Slovačke već tradicionalno dobro poznaju našu turističku ponudu i sadržaje, agente smo upoznali s novitetima u 2022. godini te smo naglasak stavili i na veliku investiciju češkog kapitala u izgradnji Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa te nastavkom prometovanja ultrapopularne željezničke linije češkog prijevoznika RegioJet.





Uz navedeno, agente smo upoznali i s načinom organizacije lokacija za testiranje na COVID-19, ali i činjenicom da se Kvarner po cijepljenosti nalazi u samom vrhu Hrvatske te smo vrlo blizu europskog prosjeka – kazala je Peršić Živadinov, ističući da će informaciju o visokom stupnju cijepljenosti na razini regije komunicirati na svakoj prezentaciji s obzirom na to da se u nadolazećoj sezoni očekuje kako će ta informacija potencijalno utjecati na odluke gostiju.


Naime, regija Kvarner na češkom i slovačkom tržištu već godinama uživa status jedne od najomiljenijih i najpopularnijih inozemnih turističkih destinacija. Gostima iz Češke Kvarner je na četvrtom mjestu hrvatskih destinacija koje najradije posjećuju, a Slovacima je na trećem mjestu. Osim toga, u prošloj 2021. godini gosti iz Češke ostvarili su preko 100.000 dolazaka i gotovo 700.000 noćenja, što je na razini rekordne 2019. godine, dok su gosti iz Slovačke ostvarili preko 60.000 dolazaka i oko 400.000 noćenja, što je dvostruko više nego u 2020. godini te su bili na 76 posto ostvarenih noćenja iz 2019. godine.


Tradicionalna povezanost


– Među gostima iz Češke i Slovačke Hrvatska je u 2021. godini bila prepoznata kao sigurna zemlja, pri čemu je uvelike pridonijela i kampanja Safe stay in Croatia. Mnogim gostima iz Češke Hrvatska je jedina inozemna destinacija koju već godinama posjećuju, a Jadransko more od milja nazivaju i »češkim« morem.


Vrlo je zanimljiva informacija kako su omiljene autodestinacije gostima iz Češke Hrvatska i Slovačka, a gostima iz Slovačke Hrvatska i Češka. To nam puno govori o međusobnoj tradicionalnoj povezanosti naših zemalja. Tu nikako ne smijemo zaboraviti na ulogu čeških gostiju u razvoju turizma na Kvarneru, posebice na otoku Krku i rivijeri Crikvenica koji tu povezanost s Češkom njeguju od početka 20. stoljeća, pa sve do danas, zaključila je direktorica Irena Peršić Živadinov.