TZ

Kvarner predstavljen u Beogradu, priredili koktel za influencere iz regije

Alenka Juričić Bukarica

Foto TZ Kvarnera

Foto TZ Kvarnera

Turistička zajednica Kvarnera na jednom od najvećih turističkih sajmova u regiji



Turistička zajednica (TZ) Kvarnera predstavila je kvarnersku regiju na jednom od najvećih turističkih sajmova u regiji, 43. Međunarodnom sajmu turizma koji je proteklog tjedna održan u Beogradu.


Nakon jednogodišnje pauze, sajam je ove godine okupio više od 40 domaćih i stranih touroperatora, agencija te izlagače iz Europe i svijeta.


Uz Sajam turizma, na istoj lokaciji istovremeno su održana još dva velika i sve posjećenija događanja – 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-Oprema i 12. Međunarodni sajam vina Beowine.




– Regiju Kvarner predstavili smo kroz turističku ponudu čitave regije, s posebnim naglaskom na našu bogatu i svjetski priznatu gastronomsku i enoponudu te mogućnostima dolaska direktnim letovima Air Serbie iz Beograda na Zračnu luku Rijeka, a koji su planirani u razdoblju od lipnja do rujna.


Kvarner gostima iz Srbije i dalje ostaje privlačna i lako dostupna destinacija za vikend putovanja posebice tijekom pred- ili posezone, ali mi smo im i jedna od najbližih morskih destinacija za ljetni godišnji odmor, kazala je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera.


Dodaje da je beogradski sajam bio prilika i za susret sa srpskim influencerima i predstavnicima medija iz cijele regije.


Zato je na štandu Kvarnera održan i koktel party za 30-ak influencera i predstavnika medija. Tijekom svibnja županijski TZ planira organizirati boravak dviju studijskih grupa na Kvarneru upravo s predstavnicima medija i influencerima koji su ih posjetili te je ovo druženje tijekom sajma bilo svojevrstan uvod i prilika da se bolje pripreme za putovanje po Kvarneru.


Gosti iz Srbije su u posljednje dvije godine ostvarili odlične rezultate, primjerice prošle su godine ostvarili gotovo isti broj noćenja kao i tijekom rekordne 2019. godine.