Rezultat pregovora

Kastavci korigirali vozni red prema Opatiji

Slavica Kleva



Dobra vijest iz Autotroleja, ali još bolja za stanovnike Kastva i okolnih mjesta jer nakon intenzivnih pregovora Grada Kastva s Komunalnim društvom Autotrolej iz Rijeke od danas stupa na snagu novi korigirani vozni red na linijama 18, 18b, 18c, 34 i 37.


Rezultat je to pregovora koje su vodili čelnici Grada Kastva s upravom Autotroleja na temelju primjedbi koje su prikupljane od 7. siječnja kada je i stupio novi vozni red, prilično reduciran, negdje u prosjeku za nešto više od osam posto. Dijelom su neke primjedbe prihvaćene i uvrštene u novi vozni red.


Iz Grada Kastva poručuju da se o cijeloj problematici javnog gradskog prijevoza mogu sugrađani raspitati putem telefona 688-201 ili putem e-maila [email protected].




I svakako, novi red vožnje nalazi se na službenim stranicama Grada Kastva koji je dostupan svim građanima Kastavštine.


Riječ je o liniji »18« koja vozi iz Rijeke za Spinčiće, Kastav, Brnčiće i Viškovo i obrnuto, te linijii »18B« koja vozi iz Rijeke prema Rešetarima, Kastvu, Brnčićima i Viškovu i obrnuto. Neke su linije pojačane u jutarnjim satima, odnosno pomaknute za desetak minuta ranije kako bi se stiglo u Rijeku na posao na vrijeme, posebno se to odnosi na školarce, objašnjavaju nam u gradskoj upravi.


Malo su i pojedine večernje linije pomaknute iz smjera Kastva prema Rijeci, produženo je do Spinčića i Brnčića. Vozni red prema Opatiji prilagođen je školskoj djeci, a dodani su i neki polasci iz Opatije prema Kastvu. Neznatne su promjene i u voznom redu linije »18C«. U svakom slučaju, pomaka ima, novi red vožnje se primjenjuje s današnjim danom, no, doznajemo da konkretne primjedbe o voznom redu Autotroleja i dalje stižu na adresu gradske uprave.


Podsjećamo, KD Autotrolej početkom je ove godine, točnije 7. siječnja, donio korigirani, odnosno reducirani vozni red koji je obuhvatio javni gradski prijevoz, kako na lokalnim, tako i na županijskim linijama, koji je, ovisno o jedinici lokalne samouprave, smanjio broj polazaka, odnosno kilometara, dok je, s druge strane donio obvezu povećanja subvencija općina i gradova. Očekivano, čelni ljudi općina i gradova riječkog prstena nisu blagonaklono prihvatili smanjenje broja polazaka i kilometara, odnosno manji standard za svoje sugrađane.