Dobre želje

Kostrenska škola svoj dan nije proslavila priredbom, ali jest fora zajedničkim videom. Pogledajte ga

Barbara Čalušić

Kupljena su 64 elementa s 384 pojedinačna ormarića što pokriva potrebe za prostorom za odlaganje školskog pribora svih 344 učenika. Vrijednost je 74.834 kune, od čega je sponzorstvom Ine osigurano 60.000, a razliku će sufinancirati Općina



KOSTRENA – Dan škole OŠ Kostrena proslavila je online, ali uz dobro raspoloženje i zanimljivu poruku. Naime, učenici i učitelji putem sučelja Teams razmijenili su dobre želje i čestitke te zajedno pogledali video u čijem je nastajanju sudjelovala cijela škola.


Riječ je o plesnom izazovu zaraznog ritma »Jerusalema«, koja je postala svojevrsna himna koronadoba i čime se OŠ Kostrena pridružila globalnom plesnom projektu koji naglašava važnost zajedništva u borbi protiv pandemije.



Rasteretiti školske torbe




Iako je izostala tradicionalna priredba, nisu izostali darovi, a njih su u OŠ Kostrena donijele Ina i Općina Kostrena. Zahvaljujući vrijednoj donaciji kupljena su 64 elementa s 384 pojedinačna ormarića što u cijelosti pokriva potrebe za prostorom za odlaganje školskog pribora za svih 344 učenika. Ukupna vrijednost opreme iznosi 74.834,50 kuna, od čega je sponzorstvom Ine osigurano 60 tisuća kuna, dok će razliku sufinancirati Općina Kostrena.


– Drago nam je da možemo podržati nastojanja OŠ Kostrena u uvođenju programa cjelodnevnog školovanja. Drago nam je da zajedno s Općinom Kostrena možemo osigurati uvjete za pokretanje ovakvog programa koji će omogućiti školarcima da imaju više slobodnog vremena za druženje i igru. Ina se rado uključuje u projekte koje doprinose podizanju kvalitete školovanja i života najmlađih stanovnika Kostrene te ćemo to nastaviti i u budućnosti, kad god budemo u mogućnosti – istaknula je Sanja Jakovac Šepić, rukovoditeljica Planiranja i kontrole proizvodnje u Rafineriji nafte Rijeka.


Dan škole, uz dobre želje i puno uspjeha u daljnjem radu, OŠ Kostrena čestitao je i općinski načelnik Dražen Vranić. Uz PGŽ kao osnivača škole, Općina Kostrena aktivno financijski podupire njihove potrebe i projekte. Osim uključivanje u nabavku ormarića, Općina u ovoj školskoj godini financira i prijevoz učenika školskim autobusom, rad triju učiteljica u produženom boravku, program psihološke pomoći učenicima, uređenje školskog vrta, izdavačke projekte učenika, kupnju uređaja za dezinficiranje knjiga u školskoj knjižnici kao i rad učiteljice u programu cjelodnevne nastave koji ove godine pohađa jedan od prvih razreda. Upravo je program cjelodnevne nastave dodatno naglasio nedostatak prostora za ostavljanje školskog pribora u prostoru škole. Nabavkom ormarića veći dio pribora sada će u školi moći ostavljati i učenici predmetne nastave, tim više jer na raspolaganju imaju tablete i pristup velikom dijelu obrazovnih sadržaja. Od početka pandemije, svi učenici i učitelji preobuvaju obuću kako bi spriječili širenje virusa u zajedničkim prostorijama pa je bio potreban prostor i za odlaganje obuće. Trenutačno su isporučena 24 elementa, a nakon blagdana i prije početka drugog obrazovnog razdoblja bit će isporučeno i preostalih 40 elemenata.


»Bez busoli« i »Posvoji brod«


Dan škole bio je prilika i za predstavljanje zanimljivog projekta koji će se provoditi ove školske godine. Istraživački projekt »Bez busoli«, ime je dobio po naslovnoj pjesmi zbirke » Bez busoli«, kostrenske pjesnikinje Katje Šepić, kao simbol pomorske, jezične i kulturne tradicije Kostrene. Posebno zanimljiv dio je projektna aktivnost »Posvoji brod«. Učenici će kroz praćenje pozicije određenog broda i uspostavljanje komunikacije s posadom, kroz praktične primjere učiti o navigacijskim sustavima i kartama, o plovidbi, upoznavati krajeve i kulture kroz koje brod prolazi i pobliže upoznati zanimanje pomoraca koje je snažno ukorijenjeno u tradiciju Kostrene. Podršku projektu dao je i Savjet mladih Općine Kostrena, koji je pokrenuo natječaj za najbolji likovni rad na temu »Moja busola«, a za 7 najuspješnijih radova osigurali su 7 tableta.


Projektom »Bez busoli« OŠ Kostrena namjerava opremiti multimedijski prostor u predvorju škole u kojem će učenici razvijati digitalne kompetencije i »virtualno« putovati svijetom, povezivati se s »usvojenim« brodovima, otkrivati i upoznavati običaje i kulture drugih naroda, otvarati nove horizonte. Uz opremanje multimedijskog prostora, škola prikuplja sredstva i za oslikavanje fasade škole prigodnim grafitima lokalnog umjetnika pa je poziv otvoren svima koji se žele priključiti i pružiti potporu inicijativi.