Kiosk za brzi pregled

IZNENAĐENI KLIJENTI Gdje je nestao aparat u prizemlju Erste banke na Jadranskom trgu?

Aneli Dragojević Mijatović

Aparat više nije dostupan klijentima jer svojim tehnološkim rješenjem nije udovoljavao zahtjevima nove regulative u dijelu načina autorizacije transakcija, tumače u banci



Gdje je nestao Erste kiosk koji je bio postavljen u prizemlje Erste banke na Jadranskom trgu i koji je ljudima omogućavao brz pregled stanja po računima, pitali smo u Erste banci, jer su klijenti primijetili da ga nema, te se neki pitaju hoće li ga banka ponovo instalirati. Kako saznajemo u banci, Erste kiosk »uklonila je« – direktiva.


Praktična solucija


– Uslijed stupanja na snagu PSD2 regulative u rujnu prošle godine, Erste kiosk, samouslužni uređaj koji je bio postavljen na nekoliko lokacija u poslovnicama banke, uključujući i onu na Jadranskom trgu u Rijeci, više nije dostupan klijentima budući da svojim tehnološkim rješenjem nije udovoljavao zahtjevima nove regulative u dijelu načina autorizacije transakcija. Svjesni smo činjenice da je dijelu klijenata korištenje Erste kioska bilo vrlo praktična solucija te ćemo u budućem razdoblju nastojati razviti neko novo rješenje. Međutim, imajući u vidu prioritete u razvoju digitalnih rješenja, pri čemu možemo izdvojiti digitalnu platformu George, koju planiramo lansirati u ovoj godini, nažalost nije realno očekivati da će to biti moguće do kraja 2020. Slijedom toga, klijentima u ovom trenutku možemo preporučiti neko od ostalih digitalnih rješenja u našoj ponudi, koji omogućavaju brzo, jednostavno i kvalitetno upravljanje svojim financijama, posebice u transakcijskom segmentu, tumače u banci.


Kad smo već kod potrošačkih tema, pitali smo i zašto sve poslovnice po riječkom prstenu, ali i manje po gradu, imaju isto radno vrijeme – rade dvokratno, no sve po istom rasporedu, pa ako primjerice klijent u banku treba popodne, a desi se da je popodnevna smjena neradna, onda je jedino rješenje odlazak na Jadranski trg koji radi cijeli dan.




Dakle, ako već ove područne poslovnice rade dvokratno, zašto im se malo ne »izmiksa« radno vrijeme, pitali smo. No, u banci nam odgovaraju da su se upravo neki klijenti žalili na »šaroliko« radno vrijeme.


Optimalni raspored


– Svjesni smo da prilikom kreiranja radnog vremena poslovnica ne možemo zadovoljiti želje i potrebe svih svojih klijenata, ali trudimo se napraviti optimalni raspored rada koji će odgovarati najvećem broju njih. Pritom nastojimo biti fleksibilni te kontinuirano osluškivati njihove reakcije, o čemu u prilog govori činjenica da smo upravo na temelju prigovora dijela klijenata, koji su nam skrenuli pozornost da je radno vrijeme poslovnica u Rijeci »prešaroliko« te da je iz tog razloga teško zapamtiti kada pojedina od njih radi, u određenom dijelu standardizirali njihova radna vremena. Tako u središtu grada dvije naše poslovnice rade cijeli dan, a to su Savjetodavni centar Rijeka i Filijala Rječina. Ostale poslovnice rade u jednoj smjeni, i to na način da jedan do dva radna dana u tjednu rade popodne, i to utorkom, srijedom ili četvrtkom, tumače u Ersteu.