Moguće je i to

Gošća pitala riječki Hilton da joj rezerviraju stol u restoranu Nebo. Rezervirali su joj stol u Nebu u – Bostonu

Portal Novi list

Restoran Nebo u riječkom Hiltonu

Restoran Nebo u riječkom Hiltonu

Na pitanje je li moguće da recepcija ne komunicira izravno s restoranom u hotelu u vlastitoj zgradi, u Hiltonu odgovaraju da to "ponekad čine"



U riječkom Hiltonu Costabella uspjeli su gošći rezervirati mjesto u restoranu Nebo u Bostonu, umjesto u vlastitom restoranu, ovjenčanom Michelinovom zvjezdicom. Gospođa je sa suprugom odsjela u hotelu nekoliko dana, a već po dolasku na recepciji su rezervirali večeru u restoranu Nebo chefa Denija Srdoča, koji se nalazi na najgornjem katu hotela.


Odnosno, mislili su da su to rezervirali. Kad su došli na večeru, u Nebu su im rekli da njihovu rezervaciju nemaju. Gošća je cijelu situaciju ispričala gastro portalu Kult plave kamenice.


Sitni detalj


Inzistirala je da su joj na recepciji hotela potvrdili rezervaciju. Sišli su na recepciju i dobili pismenu potvrdu rezervacije, ali restoran za tu rezervaciju nikad nije doznao.




Budući da u Nebu nije bilo nijednog slobodnog mjesta, jer je restoran stalno pun, gosti su morali odustati od planirane večere.


U Hiltonu za Kult plave kamenice pojašnjavaju da je cijeli problem nastao greškom recepcije.


“Rezervacija je napravljena preko sustava Open Table pa su kolege greškom rezervirali restoran Nebo – u Bostonu”, rekli su s recepcije Hiltona Kultu plave kamenice.


Ispada da je osoblje Hiltona da bi rezerviralo mjesto u restoranu koji se nalazi u samoj zgradi Hiltona u aplikaciju Open Table upisalo Nebo i rezerviralo prvi restoran tog imena koji se pojavio.


Slučaj je bio takav da je to bio talijanski restoran u Bostonu. Taj sitni detalj im je promaknuo.


Ponekad to čine


“Kad su kolege isprintale potvrdu rezervacije, ni oni ni gosti nisu primijetili da je to potvrda za Boston”, objašnjavaju u Hiltonu.


Na pitanje je li moguće da recepcija ne komunicira izravno s restoranom u hotelu u vlastitoj zgradi, u Hiltonu odgovaraju da to “ponekad čine”. No, kad je restoran zatvoren u trenutku kad gosti rezerviraju, uvijek koriste Open Table, pa je došlo do greške.


Iz Neba su kontaktirali goste, kako bi se ispričali i ponudili da ispraviti grešku recepcije.