Sajam

“Domaće je Domaće u Rijeci” od 4. do 9. travnja na Trgu 111. brigade HV

Sanja Gašpert

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Riječ je o sajamskoj manifestaciji koja okuplja male proizvođače domaćih proizvoda proizvedenih na tradicionalan i ekološki prihvatljiv način iz svih dijelova Hrvatske.



Udruga branitelja proizvođača Panonija organizira sajamsku manifestaciju gospodarskog, turističkog, kulturnog i edukativnog karaktera pod nazivom “Domaće je Domaće u Rijeci”, koja će biti održana od 4. do 9. travnja na Trgu 111. brigade Hrvatske vojske.


Riječ je o sajamskoj manifestaciji koja okuplja male proizvođače domaćih proizvoda proizvedenih na tradicionalan i ekološki prihvatljiv način iz svih dijelova Hrvatske.


– To je još jedan u nizu naših projekata koji provodimo u Rijeci pod pokroviteljstvom Grada Rijeke i gradonačelnika Marka Filipovića.




Građanima Rijeke i Primorsko-goranske županije predstavit će se tridesetak izlagača iz svih dijelova Hrvatske, a bit će upriličena i prezentacija spravljanja nekih poznatih delicija, kao i prigodan kulturni sadržaj, ističe predsjednik Udruge branitelja proizvođača Panonija Pavo Baotić.


Udruga branitelja proizvođača Panonija okuplja branitelje i članove njihovih obitelji koji imaju registrirane OPG-ove, obrte, društva ograničene odgovornosti, udruge, zadruge, kućne radinosti, koji su se udružili radi promidžbe i prezentacije autohtonih proizvoda i zajedničkog nastupa na tržištu.


Riječ je o proizvođačima poznatih hrvatskih delicija, prije svega suhomesnatih proizvoda, kolača, meda, vina, voćnih rakija, tradicijskih rukotvorina i drugih proizvoda karakterističnih za Slavoniju i Baranju i druge regije.


“Naglasak je na ljudima koji su u Domovinskom ratu dali veliki doprinos, a nakon rata su zasukali rukave i dalje pridonose društvenoj zajednici u ovima teškim i kriznim vremenima te istovremeno promiču i vrednote iz Domovinskog rata.


Udruga Panonija pokrenula je uz ovaj projekt i druge vrlo uspješne i iznimno posjećene projekte Dani Slavonije i Sajam slavonskih proizvoda, Zeleno i Plavo, po kojima je postala prepoznatljiva”, kaže Baotić.