Akcija

dm donirao više od tri tone hrane za napuštene pse i mačke u Rijeci i Malom Lošinju

Portal Novi list

Foto dm

Foto dm

Uspješno je održano i peto izdanje akcije „Kad se naše šape slože“



U utorak 31. listopada dm je Prijateljima životinja predao donaciju više od 11,7 tona hrane namijenjene štićenicima deset udruga koje brinu o napuštenim i nezbrinutim životinjama diljem Hrvatske.


Uz hranu za pse i mačke o kojima brinu Društvo za zaštitu životinja Rijeka te Društvo za zaštitu životinja Mali Lošinj, donacijom je osigurana i hrana za životinje o kojima brinu udruge iz Zagreba, Zadra, Slavonskog Broda, Varaždina, Vinkovaca, Nove Gradiške, Donjeg Miholjca i Imotskog.





„Ponosni smo na još jednu uspješnu suradnju s dm-om koji prepoznaje trud i podržava rad udruga diljem zemlje koje brinu o velikom broju napuštenih i nezbrinutih mačaka i pasa te im pomažu da što prije pronađu novi dom.


Nažalost, u Hrvatskoj se godišnje napusti više od deset tisuća životinja, stoga je ova donacija uistinu dragocjena podrška udrugama koje brinu o njihovom udomljavanju. Prenosim zahvale uime svih deset udruga kojima je dm ove godine donirao konzerve za mačke i pse i tako ih ohrabrio u njihovom daljnjem plemenitom djelovanju“, izjavio je Luka Oman, predsjednik Udruge Prijatelji životinja.



Akciju „Kad se naše šape slože“ podržali su brojni građani koji su se odazvali dm-ovom pozivu da, povodom Svjetskog dana zaštite životinja, na Facebooku dm-a podijele fotografije svojih kućnih ljubimaca i tako podrže rad udruga i volontera diljem Hrvatske. Ljubitelji životinja ove su godine podijelili čak 27.947 fotografija, a dm je zauzvrat donirao po jednu konzervu hrane za svaku podijeljenu fotografiju.



„U petoj akciji „Kad se naše šape slože“ naši pratitelji na Facebooku ponovno su iskazali podršku udrugama koje brinu o napuštenim i nezbrinutim životinjama te pokazali humanost i toplinu prema šapicama diljem Hrvatske.


U ime dm-a zahvaljujem građanima na svakoj podijeljenoj fotografiji jer su nam tako pomogli da doprinesemo vrijednom radu udruga za zaštitu životinja te ukažemo na brojne prednosti udomljavanja“, istaknuo je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.



Tijekom pet godina provođenja akcije „Kad se naše šape slože“, dm-ovi pratitelji na Facebooku su podijelili više od 106 tisuća fotografija svojih ljubimaca i tako osigurali više od 40 tona hrane za napuštene i nezbrinute životinje.