Promocija

Bivši nogometaš Bayerna Giovane Elber upoznao ljepote Kvarnera na sajmu u Münchenu

Alenka Juričić Bukarica

Foto: Ivica Tomić

Foto: Ivica Tomić

Bayernova legenda rado se fotografirala s hrvatskim turističkim djelatnicima na štandu, a obišao je i štand Turističke zajednice Kvarnera gdje su mu kvarnerski turistički djelatnici uručili Kvarner Magazin



 Hrvatski štand na bavarskom turističkom sajmu f.re.e. u Münchenu jučer je obišao i legendarni nogometaš Giovane Elber. Nekadašnji igrač FC Bayern Münchena stigao je u društvu Andreasa Junga, direktora marketinga ovog najpopularnijeg njemačkog nogometnog kluba.


Bajernova legenda rado se fotografirala s hrvatskim turističkim djelatnicima na štandu, a obišao je i štand Turističke zajednice Kvarnera gdje su mu kvarnerski turistički djelatnici uručili Kvarner Magazin. Tom je prilikom istaknuo kako je ponosan što je rame uz rame igrao s hrvatskim nogometašima Nikom Kovačem i Ivicom Olićem koji jučer ipak nisu stigli na sajam.


Predstavnici njemačkog prvoligaša imali su prilike i probati nešto od hrvatskih specijaliteta koje je na promociji Slavonije pripremao službeni kuhar Vatrenih Tomica Đukić, inače chef Hotela Osijek. Drugog dana održavanja ovog najznačajnijeg bavarskog turističkog sajma štand HTZ-a je obišao i resorni ministar Gari Cappelli.

– Primjećujemo kako bavarsko tržište pokazuje svojevrsne promjene te Hrvatsku sve više umjesto tradicionalno autodestinacije, prepoznaje kao aviodestinaciju. Naime, prošle godine ostvaren je promet putnika iz Njemačke u zračnim lukama od dva milijuna, a vjerujemo da će se pozitivna kretanja nastaviti i u ovoj godini, izjavio je ministar Cappelli. Činjenicu da njemački gosti ove godine čekaju s rezervacijama više nego obično, ministar je komentirao riječima – »u toj utakmici živaca pokušajmo biti mudri«.




– Mi nemamo resorte poput Turske ili Španjolske i ne idemo u utakmicu s njima na taj način. Gostima moramo pokazati individualnost, pritom nastojeći zadržati cijenu i svakako kvalitetu, kazao je resorni ministar navodeći i kako Hrvatska treba zaštititi prostor te rastegnuti turistički promet kroz svih 12 mjeseci u godini. Dodao je i kako ove godine računa s povećanjem fizičkog prometa do 3 posto.


Hrvatska se delegacija tijekom sajma susrela s brojnim njemačkim partnerima, kao što je FTI, Lust auf Kroatien te I.D.Riva Tours. Dodajmo kako je s tržišta Njemačke u prošloj godini ostvareno 2,9 milijuna dolazaka, odnosno 6 posto više i 21,2 milijuna noćenja, odnosno 2 posto više, čime ovo tržište uvjerljivo zauzima sam vrh top tržišta s kojih Hrvatska ostvaruje najveći turistički promet.