Novi trendovi

Žene za otok organiziraju edukacijski program o digitalnom marketingu

Mladen Trinajstić

Radionica je na rasporedu u ponedjeljak, 12. veljače u Velikoj vijećnici Grada Krka, s početkom u 17 sati



Obzirom na činjenicu da je digitalna transformacija u punome jeku, članice vodstva Udruga Žene za otok potakle su i organizacijski priredile upravo toj tematici posvećenu radionicu.


Kako doznajemo od predstavnica vodstva tog upravo poduzetnicama i svim ostalim poslovno aktivnim ženama posvećenoga i okrenutog udruženja, skorašnji takav edukacijski program polaznike će provesti kroz nove trendove u području digitalnog marketinga.


Radionica pod nazivom “Društvene mreže, stvaranje sadržaja i oglašavanje (Social Network Breakdown, Content Creation & Advertising)”, doznali smo nadalje, održat će se u ponedjeljak, 12. veljače, u Velikoj vijećnici Grada Krka, s početkom u 17 sati.




Ovim edukativnim događanjem fokus je postavljen na temu društvenih mreža, ali i njihovu ulogu, zajedno s ulogom najnovijih algoritama i umjetne inteligencije u digitalnom prostoru, najavljuje čelnica udruge Žene za otok, Jovana Čutul.



Sudionici će, pritom, dobiti uvid u algoritme te doznati kako ih najbolje i najučinkovitije koristiti u nastojanjima poboljšanja svoje prisutnosti na društvenim mrežama.


Kroz radionicu će okupljene provesti ekspertica iz područja digitalnog marketinga, Lejla Rizvanović, pružajući u Vijećnici okupljenima mnoštvo korisnih informacija, praktične savjete te interaktivnu diskusiju.


Akcent će biti na stvaranju relevantnog i privlačnog sadržaja, korištenju najnovijih algoritama s namjerom da se maksimalizira utjecaj u digitalnom prostoru.


Radionica je, ističu njene organizatorice, namijenjena onima koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine u području digitalnog marketinga, bez obzira radi li se o poduzetnicima, marketinškim stručnjacima ili pak onima koji u digitalnom svijetu jednostavno želite biti “korak ispred”.


Zainterseirani za sudjelovanje u ovom edukacijskom programu odnosno radionici, a zbog ograničenog broja mjesta u društvenom prostoru u kojemu će biti održan, pozvani su prethodno se prijavati, i to putem e-mail adrese: [email protected].


Lejla Rizvanović, ističu organizatorice skorašnje radionice, po struci je magistrica ekonomije, odnosno menadžerica uspjeha klijenata koja kroz aktivnosti digitalnog marketinga poduzeća potiče da dosegnu maksimum u poslovanju.


U svijet digitalnog marketinga ušla je prije više od deset godina, a od tad uspješno vodi svoju agenciju.


Oglašavanje na društvenim mrežama i pretraživačima predstavlja segment poslovanja u kojem se spomenuta posebno dobro snalazi, a upravljanje godišnjim budžetom klijenata usmjerenim prema oglašavanju od gotovo tri milijuna eura dokaz je njezine kompetencije u kreiranju uspješnih kampanja, zaključuju predstvnice udruge Žene za otok.