
Foto Kadulja
povezane vijesti
I ove je godine nastavljena tradicija druženja domaćih pčelara sa stanovnicima ali i posjetiteljima otoka Krka.
Ovogodišnje “Modro-zelene čelarske štorije”, kako se spomenuto edukativno-prezentacijsko događanje naziva, upriličene su u samom središtu grada Krka, pod koprivićem u čijem je hladu oduvijek glavno susretište Krčana.
Višesatno druženje otočnih pčelara i ljubitelja meda, domaćih i inozemnih, bilo je upravo idealna prigoda za prezentaciju svega onog najboljeg što ponuditi može hrvatska medena scena.
Kako nam je predstavio Nedjeljko Mrakovčić, čelnik Udruge pčelara Kadulja otok Krk i Udruženja pčelarskih udruga PGŽ, na plavom stolu prezentirana je bila medena primorska Hrvatska, dok je zeleni stol ugostio i prezentirao medove kontinentalne Hrvatske.
– Uz spomenuta dva stola i medove koje smo ondje predstavili ali i koje su prolaznici mogli kušati, interes potrošača meda i onih koji će, nadamo se, to tek postati privukao je i ondje postavljeni “crni stol”, otkriva nam spomenuti.
Na njemu se, naime, moglo vidjeti, pomirisati i kušati i ono čega, nažalost, i dalje ima na našem tržištu, a što se medom nikako ne može niti smije zvati.
No i patvorine su dio naše pčelarske svakodnevice, s kojom se moramo znati nositi. A tu su nam upravo potrošači meda, posebice oni upućeni i educirani, zapravo najveći saveznici i na pomoći koju nam pružaju iskazujemo im veliku hvalu, nastavio je predsjednik otočnog udruženja i asocijacije pčelarskih udruga s područja naše regije.
Ne skrivajući zadovoljstvo interesom i odjecima ove ulične edukacijske prezentacije, Mrakovčić nam je otkrio i da su hvalevrijedna nastojanja bodulskih pčelara i promotora meda uvelike pomogli i predstavnici Hrvatskog pčelarskog saveza, predvođeni krčkom događanju također nazočnim predsjednikom Draženom Kocetom kao i dopredsjednikom, Željkom Vukićem.
Najljepše se zahvaljujemo predstavnicima Grada Krka i Turističke zajednice Grada koji su prepoznali vrijednost ovog našeg projekta te su nam pomogli u osiguranju uvjeta provedbe manifestacije u kojoj su jednako uživali i domaći ali i strani posjetitelji.
A koliko je prezentacija bila uspješna najbolje govori da smo tijekom nekoliko sati prezentiranja i organiziranog, “vođenog” degustacijskog educiranja potrošača ovog zdravog prirodnoga prehrambenog proizvoda, jednako kao i njegovih “lažnjaka”, potrošili čak 3.250 komada jednokratnih drvenih žličica, zaključio je Mrakovčić.
Napomenuo je i da će slijedom uspješnosti svih dosadašnjih izdanja tog događanja pčelari ovakav način “terenskoga” prezentiranja mednog bogatstva otoka Krka, primorsko-goranskog kraja ali i cijele Hrvatske nastaviti i u budućnosti.