Još lete LOT, Ryanair i domaći prijevoznici

POSEZONA I u rujnu letovi s Krka za Varšavu i London

Alenka Juričić Bukarica

I dalje idu i letovi Eurowingsa za Düsseldorf i Hamburg jednom tjedno / NL arhiva

I dalje idu i letovi Eurowingsa za Düsseldorf i Hamburg jednom tjedno / NL arhiva

U kolovozu je riječki aerodrom imao promet od nešto manje od 10.000 putnika, a u srpnju oko 7.000 putnika. Dok je lani u rujnu ostvaren promet od 30.000 putnika, ove godine posezonske brojke će biti puno manje



RIJEKA – Hrvatska je za sada ipak izbrisana s popisa zabrane letova iz Poljske, potvrdili su nam jučer iz poljskog predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Naime, odredba poljske Vlade stupila je na snagu jučer te za sada vrijedi do 15. rujna. To je, iako se radi o kratkom periodu ipak dobra vijest s obzirom na to da na Zračnu luku Rijeka ove godine leti poljski nacionalni prijevoznik LOT. Linija prema Varšavi je, naime, do sada redovito bila dobro popunjena, istakli su nedavno u ZL-u Rijeka. Inače, poljsko je tržište ove sezone mnogima »krpalo« rupe, a prema podacima Turističke zajednice Kvarnera je u kolovozu ovo tržište bilo na razini prošle godine, odnosno čak i nešto bolje.


Poljaci vole Hrvatsku


I u poljskom predstavništvu HTZ-a ističu zadovoljstvo ostvarenim rezultatima s poljskog tržišta. Prema podacima iz sustava eVisitor, u srpnju 2020. je u Hrvatskoj ostvareno gotovo 240 tisuća dolazaka i preko 1,6 milijuna noćenja poljskih turista, dok je u kolovozu ostvareno preko 314 tisuća dolazaka i preko 2,2 milijuna noćenja što predstavlja 4 posto više noćenja u odnosu na kolovoz lani.


Transavia leti za Rijeku već od travnja 2021.

Dok se ova turistička sezona ekspresno privodi kraju, neki već objavljuju planove za iduću, sezonu 2021. Naime, nizozemski niskobudžetni avioprijevoznik Transavia objavio je plan letenja za zimu 2020./2021. te ljeto 2021., te u svoj intinerer ponovo uključio Rijeku. Kako su javili iz Zračne luke Rijeka, naime, ovaj će low-coster Rijeku i iduće godine povezivati s Eindhovenom. Ova linija kreće već 22. travnja iduće godine i prometovat će svakog četvrtka i nedjelje, a tijekom srpnja i kolovoza čak četiri puta tjedno, i to svakog utorka, četvrtka, subote i nedjelje. U ZL-u su istakli kako je ovo svakako sjajna najava za oporavak u sljedećoj ljetnoj sezoni te podsjetili kako je Transavia jedan od njihovih najvjernijih partnera koji i ove krizne godine Rijeku s Eindhovenom spaja tri puta tjedno.




– Važno je spomenuti kako je dobrim rezultatima s poljskog tržišta pridonijelo i više od 26 izravnih letova tjedno između različitih dijelova Poljske i zračnih luka u Hrvatskoj, koje je za ljeto ove godine otvorio poljski avioprijevoznik LOT. Također, jako me raduje da su dosadašnji rad Predstavništva HTZ-a u Poljskoj kao i velika simpatija Poljaka prema Hrvatskoj u ovoj izazovnoj godini donijeli tako dobar rezultat. Poljaci se u Hrvatskoj osjećaju sigurno, a Hrvatsku i Hrvate doživljavaju kao svoje prijatelje. Predstavništvo je u stalnom kontaktu s gostima, odgovaramo na brojne upite te na društvenim mrežama ažuriramo sve bitne informacije vezane uz odlazak na odmor u Hrvatsku, rekla je direktorica HTZ-a u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz, napomenuvši kako će zahvaljujući odličnoj suradnji s poljskim turoperatorima do kraja listopada, ako epidemiološka situacija u Hrvatskoj to dopusti, još nekoliko tisuća Poljaka ljetovati u Hrvatskoj.


Ograničenja putovanja


A osim LOT-ove linije za Poljsku, u rasporedu letenja Zračna luka i dalje ima letove Ryanaira za London Stansted dva puta tjedno, potom također Ryanair za Frankfurt Hahn jednom tjedno, domaću liniju Trade Aira za Osijek i Split – Dubrovnik dvaput tjedno. Tu je i linija Croatia Airlinesa za München također dva puta tjedno, kao i dvije linije tjedno Transavije za Eindhoven. Za sada dalje idu i letovi Eurowingsa za Düsseldorf i Hamburg jednom tjedno. Prema podacima ZL Rijeka, u kolovozu je riječki aerodrom imao promet od nešto manje od 10.000 putnika, a u srpnju oko 7.000 putnika. Dok je lani u rujnu ostvaren promet od 30.000 putnika, ove godine posezonske brojke će biti puno manje, i prvenstveno ovisiti o epidemiološkoj situaciji i ograničenjima putovanja u emitivnim zemljama, a o tome će ovisiti i hoće li ili ne kompanije ranije od plana stati s naletima na riječku Zračnu luku.