POZIV GOSTIMA

Uspješna internetska kampanja: “Posjetite Opatiju danas” vrhunac pozitivnog iskoraka

Aleksandra Kućel Ilić

Foto V. KARUZA

Foto V. KARUZA

Kampanja se odvijala u tri faze: prva je pozivala na maštanje o godišnjem odmoru, druga na planiranje godišnjeg odmora u Opatiji, a treća na dolazak u »kolijevku hrvatskog turizma«



OPATIJA – U vrijeme korona stanke, opatijska je Turistička zajednica započela vrlo uspješnu kampanju preko interneta, uz želju da se privuče što je moguće više gostiju. Kampanja je ušla u treću fazu, a turistički news portal hrturizam.hr ocijenio je da se TZG Opatije najbolje snašao i komunicirao u izvanrednoj situaciji, te »pozitivno iskočio«.


– »Posjetite Opatiju danas« slogan je uz koji je online kampanja Turističke zajednice grada Opatije stigla do svog vrhunca. Tijekom proteklih mjeseci, kada su zatvorene bile i granice i smještajni kapaciteti, opatijski je TZ nastavio svakodnevni kontakt s nekadašnjim i budućim posjetiteljima grada, predstavljajući najatraktivnije segmente lokalne ponude. Kampanja se odvijala u tri faze: prva je pozivala na maštanje o godišnjem odmoru, druga na planiranje godišnjeg odmora u Opatiji, a treća na dolazak u »kolijevku hrvatskog turizma«.


Granice su ponovo otvorene, smještajni objekti spremno dočekuju nove goste, a restorani ponovo pripremaju delicije. Konačno smo stigli do trenutka kada možemo naše goste pozvati da snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju uz poruku »Visit Opatija Today«, odnosno »posjetite Opatiju danas« – kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.


Videorazglednice




Kako stoji u press-priopćenju iz opatijskog TZ-a, nova faza kampanje pokrenuta je objavom prigodne video-razglednice, koja pokazuje ljepote grada praćene glasom Opatijke Martine Majerle na engleskom jeziku. Zasebne video-razglednice bit će objavljene za slovensko govorno područje uz naraciju Metke Bradetić te njemačko govorno područje za koje će tekst čitati Alex Tessin.


– Drago nam je da smo, nakon Karoline Šuše u prethodnoj videorazglednici, ponovo ostvarili suradnju s jednom Opatijkom čiji je glas svakako obogatio atraktivne kadrove našega grada i unio posebnu emociju u kampanju koja je osmišljena kao poruka dobrodošlice svim posjetiteljima koji ove godine za svoju destinaciju odaberu Opatiju – kazala je Suzi Petričić.


Proteklih tjedana TZ je promovirao opatijsku gastronomiju, ali i prirodne ljepote. Kako bi upravo outdoor mogućnosti na području Opatijske rivijere bolje predstavili domaćim i stranim posjetiteljima, ostvarena je i suradnja s poznatim hrvatskim portalom Outdoors Croatia. Dva videopriloga snimljena na Učki, koja predstavljaju Land Art stazu i stazu Poklon – Vojak, ostvarila su izniman interes i desetke tisuća pogleda u svega nekoliko dana.


Taste of Opatija


– Kroz ciklus objava Taste of Opatija na našim digitalnim kanalima prezentirali smo ugostiteljske objekte koji su nositelji prestižne reputacije Opatije kao vrhunske gastro destinacije, a ove su objave također naišle na vrlo pozitivne reakcije. Vlastitim snagama kreirali smo i provodimo zapaženu kampanju putem koje predstavljamo sve segmente turističke ponude kojima Opatija raspolaže te koji u ovom trenutku predstavljaju značajne komparativne prednosti.


To su blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja ističe i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva, ali i okolicu i zaleđe Opatije, s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda »Feel & Taste« koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije – zaključila je Suzi Petričić.