Padaju rekordi

TZ Opatija: Odlični turistički rezultati na početku travnja nagovješćuju odličnu turističku godinu

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

Samo u travnju dosad je ostvareno više od 29.000 noćenja, što je 44% više u odnosu na 2022. g i 40% više u odnosu na 2019.



Nakon rekordnog siječnja, izvrsnih veljače i ožujka, odlični turistički rezultati na početku travnja nagovješćuju odličnu turističku godinu.


Samo u travnju dosad je ostvareno više od 29.000 noćenja, što je 44% više u odnosu na 2022. g i 40% više u odnosu na 2019. godinu – priopćili su iz Turističke zajednice grada Opatija.


Prema njihovim informacijama, 87% travanjskih noćenja ostvarili su strani gosti. Udio austrijskih gostiju iznosi visokih 40% s ostvarenih 11.460 noćenja što je 72% više nego u istom razdoblju lani, odnosno 141% više nego 2019. godine.




Nijemci su također ostvarili značajan porast noćenja od 72% više u odnosu na 2022. g. te 30% više u odnosu na 2019. g. Gosti iz Mađarske bilježe najveći porast broja noćenja i to 435% u odnosu na 2022. g. i 450% u odnosu na 2019. g.


Očekivano, većina noćenja i to 83% ostvarena je u 29 otvorenih opatijskih hotela, dok je 16% noćenja ostvareno u privatnom smještaju.


Hotelski smještaj bilježi povećanje broja noćenja od 39% u odnosu na isto razdoblje 2022. godine, te 30% više u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.


– Opatija je svake godine vrlo tražena destinacija za Uskrs. Tako je i ove godine tijekom blagdana u Opatiji boravilo više od 4.600 gostiju koje su kao i brojne posjetitelje dočekali atraktivni programi za sve generacije u organizaciji Turističke zajednice grada Opatije.


Vikend je obilovao glazbenim i zabavnim programima – nastupima klape, promenadnim koncertom limene glazbe, izložbom old timera u organizaciji Liburnia klasik kluba, sportskim aktivnostima te animacijama za najmlađe na više lokacija.


Od početka godine na području TZ grada Opatije ostvareno je više od 151.000 noćenja, što je povećanje od 11% u odnosu na isto razdoblje protekle godine te 14% više u odnosu na 2019.


Udio stranih gostiju je 69%, među kojima dominiraju gosti iz Austrije, a porast broja noćenja bilježi se sa svih emitivnih tržišta (Austrija 28% više; Slovenija 26% više, Njemačka 27% više, Mađarska 182% više; Italija 50% više ostvarenih noćenja) – naveli su iz opatijskog TZ-a.


U tijeku je jaka kongresna sezona i opatijski kongresni kapaciteti gotovo su u potpunosti popunjeni za svibanj i lipanj, a slično je i s popunjenošću u rujnu i listopadu.


Promotivne kampanje oglašavanja koje TZ grada Opatija kontinuirano kroz cijelu godinu provodi na 7 emitivnih tržišta daju odlične rezultate, a u kombinaciji s brojnim događanjima i aktivnostima koja se organiziraju u Opatiji iz TZ-a zaključuju kako Opatija ima izvrsnu pred i posezonu.