Borba za goste

Traži se način za rebrendiranje Stare dame: ‘Opatija mora postati prva asocijacija na hrvatski turizam’

Aleksandra Kućel Ilić

Na radnom sastanku u hotelu Navis okupili su se vodeći ljudi opatijskog turizma i marketinški stručnjaci kako bi se otišlo korak naprijed u cilju rebrendiranja priče o Opatiji i postizanja njezine jače prepoznatljivosti



OPATIJA – Zašto bi turist odabrao baš Opatijsku rivijeru? To je destinacija s pet zvjezdica, a prve asocijacije koje budi kada se spomene Opatija su: mondena, otmjena, šarmantna, luksuzna, destinacija vrhunske gastronomije, obrazovanja, zdravlja, sigurnosti… Rekao je to jučer u hotelu Navis na Preluku njegov vlasnik Krunoslav Kapetanović, tijekom drugog sastanka predstavnika hotelske privrede Opatijske rivijere s predstavnicima Grada Opatije, gradonačelnikom Ivom Dujmićem te direktoricom TZG-a Opatije Suzi Petričić. Domaćin Kapetanović ugostio je vodeće ljude opatijskog turizma na radnom sastanku kojemu je bio cilj otići korak naprijed u cilju rebrendiranja priče o Opatiji i postizanja njezine jače prepoznatljivosti na svjetskom turističkom tržištu.


Medijski kanali


Na pitanje kako na zahtjevnom tržištu privući pažnju putnika, kako se istaknuti u nimalo laganim i izazovnim vremenima, došli su odgovoriti i uz prezentiranje uspješnih primjera dočarati predstavnici Real grupe i S.T.A.R. digitala Petar Pavić i Janez Jager, marketinški stručnjaci. Primjerima skandinavskih zemalja, ali i drugih destinacija, od Portugala, do Nizozemske, Estonije, ili pak Kanade, SAD-a i Tajlanda, navodeći različite pristupe storytellingu i »pričanju priče« o određenome podneblju, naveli su neke od mogućnosti za dopiranje do srca potencijalnih klijenata. Kako se moglo čuti tijekom prezentacije, s obzirom na to da Opatijska rivijera i dosad ima svoju priču u svijetu turizma, ovdje bi se zapravo radilo o nadgradnji uz koju bi se, utemeljeno na činjenicama i podacima, »udarilo po medijskim kanalima« u cilju postizanja što boljih rezultata.


Postizanje prepoznatljivosti


Barbara Mesić, predstavnica LRH-a, navela je kako današnji turisti ne biraju destinaciju zbog kvalitete smještaja, već zbog svega onoga što u suštini odabrana destinacija jest i može ponuditi. Treba se istaknuti i postići prepoznatljivost.




– Naš je cilj da, kada se izvan Hrvatske spomene naša zemlja i njezin turizam, prva asocijacija bude Opatija – navela je Mesić.


Opatijski gradonačelnik Ivo Dujmić zamolio je nazočne da se aktivno uključe u kristaliziranje turističke priče o Opatiji, da se jasno kaže »što želimo« te da se kompletna komunikacija odigra putem direktorice TZ-a Opatije Suzi Petričić, koja je potvrdila kako će »sve dosadašnje potencijale, prikupljene podatke i znanja dati na raspolaganje u cilju boljeg pozicioniranja Opatije«. Također, kako je pojasnio gradonačelnik Dujmić, nazočni marketinški stručnjaci će putem TZ-a i direktorice Petričić moći dobiti odgovore na sva pitanja koja su im potrebna, a zatim će se u suradnji s hotelijerima i fakultetom u Iki, koji je također zainteresiran za podršku ovoj priči i čija je dekanica Sandra Janković također prisustvovala sastanku, moći razgovarati i o budžetu koji bi za konkretnije korake bio potreban.