Odlični rezultati

Stara dama u punoj snazi: Svako četvrto noćenje na Kvarneru – u Opatiji

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Od 1. siječnja do 30. travnja Opatija je zabilježila 71 tisuću dolazaka i 190 tisuća noćenja, što čini 23% udjela u ukupnim kvarnerskim noćenjima



OPATIJA – Najbolje turističke rezultate na Kvarneru u prva četiri mjeseca ove godine ostvarila je Opatija, koja je bila najčešći izbor za odmor na području Primorsko-goranske županije u dosadašnjoj predsezoni. Od 1. siječnja do 30. travnja Opatija je zabilježila 71 tisuću dolazaka i 190 tisuća noćenja, što čini 23 posto udjela u ukupnim kvarnerskim noćenjima. Drugim riječima, tijekom dosadašnjeg razdoblja 2022. godine, svako četvrto noćenje na Kvarneru ostvareno je u Opatiji, priopćili su iz TZG-a Opatije.


Od ukupnog broja noćenja, 58 tisuća ili 30 posto ostvarili su domaći gosti, koji su prema ovom kriteriju na prvom mjestu. U odnosu na 2019. godinu, broj noćenja domaćih gostiju povećan je za 13 posto. Strani su gosti ostvarili ukupno 132 tisuće noćenja, a najveći udio u toj brojci imaju posjetitelji iz Austrije. S 43.300 noćenja »popravili« su svoj rezultat iz 2019. godine za 6 posto. Nakon Hrvata i Austrijanaca, treći po udjelu su Slovenci s 19 tisuća noćenja i rastom od 16 posto u odnosu na isto razdoblje posljednje »pretpandemijske« godine. Značajno povećanje broja noćenja ostvarili su gosti iz SAD-a s rastom od 33 posto, Švicarske s rastom od 11 posto te Mađarske s rastom od 10 posto.


Kada je izbor smještaja u pitanju, opatijski su gosti uglavnom birali hotele koji imaju 83 posto udjela u ukupnim noćenjima, odnosno 158 tisuća ostvarenih noćenja. S 28 tisuća noćenja, privatni smještaj u opatijskom ukupnom rezultatu čini 15 posto udjela, dok preostali dio otpada na nekomercijalni smještaj.




– Možemo biti vrlo zadovoljni s dosadašnjim dijelom turističke godine koji je pokazao da je Opatija tražena destinacija i posluje tijekom cijele godine. Interes gostiju, uz naše prirodne ljepote i bogato kulturno i povijesno nasljeđe, ostvarili smo ciljanim promotivnim kampanjama, kao i već poznatim programima od Adventa, preko Valentinova, oaze wellnessa do Uskrsa.


Optimistično gledamo prema sezoni jer dosadašnje najave su dobre, a ukidanje epidemioloških mjera omogućilo nam je da ponovo organiziramo velika i dobro posjećena događanja poput RetrOpatije koja se vraća u svojem poznatom terminu krajem lipnja – poručila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.